2018. december 6., csütörtök

Minden a helyén

Sziasztok...ha jár még erre valaki...
Valamiért úgy éreztem, hogy újra jelentkeznék, ha esetleg valakit boldoggá tesz, hogy hall újra felőlem....

Ami elsőre eszembe jut, amiről írnék...számomra is hihetetlen...anyuka lettem.

Édesanya vagyok, a kislányom 10 hetes és gyönyörű, csodálatos kis tünemény.
Az apuka pedig az az ember, akivel áprilisban már 10 éve leszünk együtt...

Ha emlékeztek még, vettem egy lakást, elköltöztem tőle de ez a nagy szingli lét kb. másfél hónapig tartott, újra egymás karjában kötöttünk ki és úgy jöttem hozzá haza, hogy akkor most már legyünk egy család...és a sors úgy akarta, hogy egy hónappal később már a pocakomban volt Manófül...
Hihetetlen ez az egész.

Anyuka vagyok, amire mindig is vágytam....
Sajnos édesanyám nem láthatja már, de az élet már csak ilyen.

Szóval, ahogy a bejegyzés címe is mutatja: minden a helyén.

Voltak egyébként nehézségek a szülés után, nem volt minden egyszerű, de most már minden rendben van, erről talán majd egyszer mesélek nektek.

18 megjegyzés:

  1. Gratulálok a babához! 💜 Örülök hogy minden úgy alakult ahogy neked a legjobb, és írjál! 😊

    VálaszTörlés
  2. De jó, sok szeretettel gratulálok, örülök, hogy minden a helyén van. ;) Természetesen örömmel olvasnálak továbbra is, ha folytatnád a blogolást. ;) (Gyorgyi1987)

    VálaszTörlés
  3. Szuper ❤️!
    Azért mindig úgy elcsodálkozom milyen nagy fordulatokat tud venni az élet 😊.

    VálaszTörlés
  4. gratulálok én is szeretettel!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! Én szívesen olvasnék rólatok ismét :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulalok és szivesen olvasnek en is rolatok! :)

    VálaszTörlés
  7. De jó, hogy újra írsz! 😍 Csodaszép a baba, és minden jót kívánok nektek! 😊

    VálaszTörlés
  8. Szia
    En zugolvaso voltam annak idejen
    Micsoda fordulat!
    Gratulalok!

    VálaszTörlés
  9. Olyan drágák vagytok....
    Arra számítottam, hogy egy-két ember esetleg hozzászól majd, de hogy ilyen sokan vagytok és ráadásul szívesen olasnátok tovább is...nagyon jólesik és köszönöm! :)

    Fogok írni szerintem.
    A szülés után nem sokkal depresszóba estem, ami azóta már elmúlt...de elkezdtem járni egy nagyon szimpatikus pszichiáterhez terápiára, azt hiszem, majd erről fogok írni legközelebb - ha érdekel benneteket.

    VálaszTörlés
  10. De jó, úgy örülök, hogy újra írsz!☺️
    Szeretettel gratulálok, szívesen olvasnék rólatok én is!

    VálaszTörlés