2014. június 26., csütörtök

A hétvége


már nagyon közel van, a kedvem emiatt sokkal jobb.
Ma amikor munka után hazaértem, toltam be a bicajom a helyére, a fűben besodródott és beszorult egy méhecske a szandálomba. Úgy megcsípett, hogy még most is dagadt és forró a talpam.
De ahogy dolgoztam a rohadt szandállal, hogy minél hamarabb levegyem és lesodorjam a fullánkjával talpamba szorult dögöt, alig éreztem fájdalmat - gondolom azért, mert azon dolgoztam, hogy megszabaduljak a lábbelitől, a franc enné meg, hogy ilyenkor ilyen nehéz levenni. De mikor végre levettem, na, akkor már piszkosul fájt.

Holnap már csak azért is megyek jobb kedvvel dolgozni, mert ma este hajat mostam, szemöldököt szedtem, és citromsárga felsőt fogok felvenni.

Ma pedig még a konyhapultot is rendbe tettem, és mindenféle cuki piros színnel feldobtam.
Kívánom a piros színt, a kedvenc színemet.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése