2014. július 9., szerda

Én nagyon szeretem


a konyhám mindig rendben tartani. Imádom az egészet, ahogy van.
De amikor néha ránézek a 6 db székre, ami körbeveszi a hatalmas konyhaasztalt, összeszorul a szívem, hogy ezeken a székeken soha nem fog ülni gyerek. Mármint a sajátom.
Pedig nagyon tetszene neki is a konyha...

Ha valakit érdekelnének a részletek:
Párommal mi nem szeretnénk gyereket,ebben egyeztünk meg.
Mégis mikor mostanában mindenkinek gyermeke lesz a csekélyke mennyiségű ismerőseim körében, azért nem vagyok felhőtlenül boldog, hogy én ezt nem élhetem át.


7 megjegyzés:

  1. Most találtam ide, követni is foglak, csak láthatatlanul. :)

    Egy kérdés, hogy döntötetek úgy, hogy nem szeretnétek gyereket? - Erre valahogy kíváncsi vagyok, érdekelnek az ilyen dolgok, hogy miért, mi a döntés oka, mind a két részről, a párodéról is.

    Nem akartam indiszkrét lenni, de tényleg érdekel.

    VálaszTörlés
  2. Szia Karak! Én is olvasnálak, lehet? Mert most nem nyilvános a blogod úgy látom.

    A gyerek téma.
    30 körüliek vagyunk mindketten, és párom nem szeretne egyáltalán gyereket, én pedig valahogy átvettem ezt tőle, és most már én sem szeretnék évek óta. Viszont mostanában egyre többet gondolok arra, hogy lehet, hogy csak azért nem szeretnék, mert ő nem szeretne, és akkor ez nem is az én döntésem, de hogy is szerethetne egy nő gyermeket, ha a párja nem akar tőle? :(
    Úgyhogy ez nagyon bonyolult, de az időből meg kifutok lassan úgy érzem.

    VálaszTörlés
  3. A rendszerben lehet a hiba, vagy valamit elállítottam.
    http://kotyogoskave.blogspot.hu/ - Itt elérhető.

    Értem, érdekes.
    Nem tudom igazán hova tenni ezt így, hogy nem akar az ember gyereket, miért is ne akarna?
    Tudom, vannak, akik nem akarnak és ezt el is fogadom, az ő döntésük.

    Tényleg bonyolult dolog, átgondoltam párszor, írtam egy elég hosszú kommentet, de nem, nem beszélek senkit semmire, a szabad akarat a legnagyobb dolog a földön, ettől ember az ember. :)

    VálaszTörlés
  4. Karak, tök igazad van (szabad akarat), ugyanakkor érdemes mégis elgondolkodni, hogy miért is nem akart a másik gyereket? Szerintem a nőknél, főleg párkapcsolatban, akárcsak a házasság, a gyerek kérdés (gondoskodás) stb eleve kódolt, ugyanakkor pszichés (akár egy adott életszakasz, vagy bmilyen trauma hatása miatt stb.) vagy eü-i okokból nyilván ez nem mindig teljesül. Ezt maximum csak azt teszi bonyolulttá, amikor az embernek szembe kell néznie saját magával(hogy tényleg mit akar), és azzal, hogy van -e így jövője a párjával? Nemrég asszisztáltam végig egy nagyon kedves barátom szakítását, akivel 10 év után szakított a barátnője, csak, mert a fiú nem akart gyereket. A barátom mondhatni tök korrekt volt, sosem hitegette azzal, hogy gyereket akar, és bármikor elengedte volna a lányt, aki sokáig reménykedett abban, hogy megváltozik a fiú döntése. Aztán 35 évesen rájött, hogyha 10 év alatt nem változott semmi, akkor ezután sem fog. Miután szétmentek a srác rájött, hogy mégis akar gyereket, illetve szereti annyira a lányt, hogy ezt megadja neki, de túl későn, mert a lánynak azóta már van barátja.

    VálaszTörlés
  5. Szóval...ismét írok, mert az előbbi írásom elszállt...

    Aranyosak vagytok, hogy segíteni próbáltok.
    Most, így 31 évesen még nem érzem vészesnek a dolgot, ha így marad, és nem lesz soha gyerekem, de vajon mi az oka annak, hogy így érzem?
    Sajnos arra is gondolok, hogy vajon milyen értékeket tudnék egy kisgyereknek átadni, mikor én sem találom a helyem a világban, és tiszta defektesnek érzem magam.
    Ezt a blogot is azért nyitottam pár hete, hogy valahol egy kicsit kibeszéljem a sötét dolgaim.

    Lehet, hogy azért nem találom a helyem a világban, mert nem teljes így az életem? :(

    VálaszTörlés
  6. Lehet, de lehet szimplán ez most egy olyan időszak, amikor minden változik. Én is 31 vagyok és több, mint fél éve kicsit meg vagyok borulva. Nem tudom merre az arra, mit akarok (csak azt tudom mit nem), és nekem is még kb. egy hónapig van melóm. Szóval nagyjából van sejtésem min mégy keresztül. Gyereket még én sem akarok, illetve most a nyaralás alatt azért megérintett, hogy milyen jó lenne egy kis gombóckát dajkálni.:)

    VálaszTörlés
  7. Nahát, pár dolog nagyon hasonlít az életünkben! :) Ez nagyon tetszik...egy rokonlélek..

    VálaszTörlés