2014. október 30., csütörtök

Két nap alatt

két nő halálával találkoztam itt a neten...Méhnyakrák.
Egyikőjük se érte meg a 40-et. 
Az egyikőjüknek jutott 3 és fél év az anyukaságból, a másik nőnek sajnos már ez sem.
Erre nincsenek szavak, félelmetes, hogy miket kellett kiállniuk, mennyi szenvedést, fájdalmat.
És mindketten élni akartak, mint bárki más.
Nagyon sajnálom őket...

Elgondolkodtam rajta, én mikor voltam utoljára nőgyógyásznál.
Holnap bejelentkezem.


Ha rég voltatok, menjetek ti is.

És éljünk...



2 megjegyzés:

  1. Én is éppen ezen gondolkodtam a minap. Már 5 hónapja halogatom, akkor voltam egy éve, de jövőhétre már be is jelentkeztem. Minden orvosi vizsgálattól tartok, de muszáj elmenni.

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez nagyon ismerős nekem is.
    Jó egészséget neked és mindannyiunknak!

    VálaszTörlés