2021. március 15., hétfő

Sírni hogyan

Két hete az van, hogy szorít a torkom és elég szar érzés, egy darabig a hipochonder énem azt mondta biztos valami rák, de aztán bevillant, hogy mivel tök olyan érzés, mint amikor visszaszorítja az ember a sírást, mi van, ha esetleg az van, hogy annyira elfojtottam már jó ideje mindent magamban és amúgy sincsen lehetőségem egy 2,5 éves kislány meg faszom koronajárvány mellett semmilyen feszültséget kiadni- mi van, ha csak annyi van, hogy kéne sírni egy jó adagot, mondjuk úgy közel 3 évnyit.

Aztán meg nem megy.

Próbáltam szomorú számokat is hallgatni, de úgy sem.

Inkább még azt érzem, hogy nem tudom kiélni a bennem rejlő érzéseket, gondolatokat, egyszerűen nincs lehetőségem a gyerek mellett annyit magammal lenni, hogy kicsit én legyek én.

Ha felidegesít valami vagy elszomorít, ott van a lányom mellettem, így hogy a francba tudnék asztalra baszni egy nagy adag mappát vagy bőgni egy jót...nem lehet.

A feszültséget meg biztosan látja rajtam, nem is kérdés.

Most 8 nap után elvittem anyósomhoz, 8 nap után van most kb 3 órám magamra (értsd a házimunka után, mert az mindig van).

És így jutottam ide a bloghoz, mert ez is nagyon jó, csak leírni, kiírni, mert beszélgetni sincs kivel továbbra sem, meg aztán ember nincs, aki engem meghallgatna, annyit tudok sokszor beszélni, - azon már csak cukin mosolygok, hogy a kislányom ebben is rám ütött, rengeteget beszél. :)

Köszönöm szépen sors, nagyon köszönöm hogy megadtad nekem, hogy anyuka legyek, még most is csak azt hiszem, hogy álom, de azért már eléggé sokallom, hogy lassan 3 éve ez az élet, hogy anyuka legyek, jöjj már el szeptember.


4 megjegyzés:

  1. Nem tudnál sportolni valamit, futni, tornázni? Szerintem az tud segíteni levezetni a feszkot. Ha otthon tornázol azt bármikor lehet mikor apa tud játszani a kislánnyal.
    Egyébként nekem is nagyon sokáig teljesen felfoghatatlan volt, hogy _van_ gyerekem 😊.

    VálaszTörlés
  2. Én nehezen jöttem rá az okára (volt néhány köröm mindenféle UH-n is), de ma már gyorsan felismerem. Nálam szimplán a sok ki nem mondott szó okozta :( Amikor babázni kezdtem elmúlt. Visszatéréskor megint kezdődött, de a magnézium segített az elején, most pedig nagyon figyelek, mit engedek "közel" magamhoz, és mi az, ami nem az én problémám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most pár napja már nem érzem, változó ez, de mire gondolsz, hogy nem kimondott szó? Hogy keveset tudok beszélgetni (nyilván felnőttekkel) vagy, hogy valami bánt és nem adok neki hangot?

      Törlés
    2. Utóbbi.
      Nálam munkahelyi dolog volt. Egy idő után jobbnak láttam, ha inkább nem mondok semmit, mert úgyis süket fülekre talált, én meg csak belelovaltam magam. Nem lett jobb :)

      Törlés