2014. augusztus 25., hétfő

Egyedül...

Én már nem tudom, hogy mi van.
De úgy érzem lassan bennem is megérik a gondolat, hogy kisbabám legyen.
Hogy ne a macskát ölelgessem egész nap.

Párom nem szeretne, én meg elvagyok így, mert igazából én sem szeretnék, legalábbis ezt tudom magamról.
Most már csak arra vagyok kíváncsi, ha ez valóban így van, miért olvasgatok kisbabás blogokat, miért nem bírom elviselni a facebook-on a kisbabás bejegyzéseket, miért esik rosszul, hogy látom, hogy csekélyke mennyiségű ismerőseim a közelmúltban anyukák lettek a többiek pedig pár hónap múlva lesznek.
Ezt én miért nem élhetem át?






4 megjegyzés:

  1. :( (buksi simi) szerintem ugyis tudod mit irnek.

    VálaszTörlés
  2. Akkor mégis szeretnél, vagy legalábbis titkon benned van ez a vágy, csak elnyomod, mert a férjed nem akar. Család, gyerek ez az élet igazi értelme. Hajrá, drukkolok ismeretlenül is! Mert az idő meg halad, rohan....
    Szeretettel:

    Katica Kecskemétről

    VálaszTörlés
  3. Aranyos vagy Katica, köszönöm...

    VálaszTörlés