2014. szeptember 23., kedd

Igen, tudom...




mondhatjátok, hogy még mindig itt tartok.
De ezt a blogot azért hoztam létre, mert bár van egy másik blogom, ami már nagyjából 5 éves, és teljesen más szemszögből mutat be engem, ez az oldal azért van, hogy kiadhassam magamból azokat a dolgokat, amik nyomasztanak.

Szóval tegnap is a párom fejéhez vágtam, hogy miért van az, hogy ha körülnézek, mindenkinek gyereke van már a korosztályomból, van akinek már három is.
Miért van az, hogy más nők, akik párkapcsolatban élnek, átélhetik azt a csodát, hogy a párjuk azt mondja nekik, hogy kicsim, legyen kisbabánk.
Ilyet is hallottam, hogy a férfi akarja ezt - számomra ez felfoghatatlan, hiszen az én párom annyira ellene van ennek, hogy elképzelhetetlen, hogyan is lehetséges ez.

Én úgy érzem nem lehetek teljes értékű nő, ha nem élem át ezt az érzést, hogy a mellettem lévő férfi egy családdá akar velem válni, és mikor gömbölyödne a hasam, megsimogatná azt.
Az mekkora gyönyörűség lehet.

(Zárójelben jegyzem meg, hogy nincs jogom panaszkodni az életemre, mert bár sajnos jelenleg nincs munkám se, és a párkapcsolatom is döcögős, de egészséges vagyok, és ez nagyon fontos és hálás vagyok érte.)

31 éves vagyok, néhány hónap és 32 leszek, mi lesz velem, hová tartok?
Itt ülök a kurva konyhaasztalnál, amihez 6 rohadt szék fér, értitek? 6!
Ki a fene fog ezeken ülni?! Mindig csak mi ketten?

Nekem nincs önbizalmam semmihez sajnos...ennek megvan a maga oka. 
DE. azt tudom, hogy nagyon jó anyuka lennék.

7 megjegyzés:

  1. Tehát a korábbi dilemmázásod magadban letisztulni látszik, illetve az, hogy őszinte vagy(legfőképpen magaddal), szerintem az egészség mellett ez a másik legfontosabb. És mit mondott rá a párod? Már persze ha akarsz róla beszélni.

    VálaszTörlés
  2. Igazából nem mondott rá semmit, egyszerűen nem akarja, viszont ami nagyon érdekes az az, hogy megkérdeztem tőle, hogy érezné magát, ha holnap kiderülne, hogy terhes vagyok.
    Azt mondta megnyugodna. Na, ez érdekes. :)

    VálaszTörlés
  3. Hát, szerintem olyan nincs, hogy "csak", valami oka van. Élvezni akarja az életet, fél h. rossz apa lenne, hogy nem lehet gyereke stb, mittomén. Ez a megnyugodna meg külön wtf.

    VálaszTörlés
  4. Azt mondja azért nyugodna meg, mert már nem nyaggatnám vele tovább...
    Nem is nyaggatom, mert ez így nem olyan, mintha ő is akarná.
    (Egyébként arra hivatkozott még, hogy azért nem akar gyereket, mert túl nagy felelősség, és egy hatalmas görcs és idegesség volt apukájában is, mikor ő megszületett és ő erre emlékszik, hogy apukája folyton stresszelt, hogy el kell tartani a családot.)
    Érdekes dolgok ezek...

    VálaszTörlés
  5. És az Apukája tényleg ilyen, vagy ez szerinted ilyen mondvacsinált indok?

    VálaszTörlés
  6. Én nem ilyennek ismertem meg apukáját, hanem egy borzasztóan segítőkész és gondoskodó embernek, de a párom azt mondja, hogy régen nem ilyen volt, csak most ilyen, hogy már kirepültek a gyerekek. Én nem tudom, ez azért furcsa átalakulás, mindenesetre páromnak egy öccse van, aki megnősült, és most várják első babájukat, és ugyebár őt is "ez az apuka" nevelte.
    Más lehet itt a baj szerintem, még nyomozok, mi lehet az ami ennyire taszítja őt ettől a családdá válástól.

    VálaszTörlés
  7. Igen , ez így egy kicsit üres kifogásnak tűnik:(

    VálaszTörlés