2014. szeptember 30., kedd

Ősz, te csodás!





Már tavaly nyáron is sejtettem, hogy nekem az ősz lesz a kedvenc évszakom, de most már biztosan tudom, hogy az.

Régebben nem foglalkoztam az évszakokkal, nem is vettem észre semmit a természetből, de most ez az idei ősz, mintha a csoda lenne.
Az is hozzátartozik a dologhoz, hogy tavaly költöztem családi házba jó pár év panel lét után, és imádom az udvart, ahogy most kinéz. Azok a gyönyörű fények, színek, falevelek, és a nap...na az nem olyan ám, mint nyáron - most az igazi!
Most ki lehet ülni az udvarra és töltekezni belőle, nyáron túl meleg volt, de most olyan simogatóan lágy, hogy néha még a napozóágyra is kifekszem egy kicsit.
A ruhákat is kinn szárítom még.

(Még mindig nincs munkám, szóval sokat vagyok itthon.)

De tettem el birsalma befőttet és pár hete céklát is. Telepakoltam a kis éléskamránkat.
Ma kenyeret sütöttem, most, hogy itt az ősz, újra kívánom, hogy kenyér illat járja át a házat.

Sokat biciklizünk kettesben, isteni elfoglaltság az őszi estén a várost elhagyva a kövesút mentén csipkebogyót fotózni.
Aztán olyan is van, hogy megállunk egy helyen és a bicikli kosarat telepakolom gesztenyével, most a bejáratot és a konyhaasztalt díszíti.

Ez egy pozitív hangulatú poszt, de azért nincs minden rendben.
Vagyis mégis, de ha találok egy cuki irodai munkát, akkor lesz minden igazán kerek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése