2015. március 20., péntek

Vizsgálom magam

Ma is, mint mindig - hazaszaladtam ebédelni.
Ma párom is otthon van, mert időnként otthonról dolgozik.
Az udvaron a napsütésben ittuk meg a kávét.

Sajnos már nem emlékszem, mi a volt a téma, de én a következőt találtam mondani:

" Velem már semmi nem fog történni az életemben. Dolgozok, várom a hétvégét, megint dolgozok, nyár után jön a tél, aztán tél után jön a nyár és ennyi. "

Azért azóta is ezen gondolkodom, miért mondtam ezt,miért gondolom ezt.
Hát azért.
Mert nem fog történni semmi...

7 megjegyzés:

  1. És mit mondott a párod? Rajtad múlik, hogy történik-e valami, vagy állóvíz marad. Vagy ez most csak ilyen tudat alatti szúrka volt a párodnak?

    VálaszTörlés
  2. Tudat alatti szurka saját magamnak is...
    Nem mondott semmit, nem értette a dolgot..sajnos.

    VálaszTörlés
  3. ilynek a férfiak. Az enyém is ilyen. ha meg neki szegezem a kérdést, akkor megvan sértődve. De már inkább neki szegezem:) és ne aggódj, fog történni!

    VálaszTörlés
  4. Igen, rajtad múlik, történik-e valami! Nem szabad beletörődni az előre elképzelt rosszba. Nem is szabad elképzelni. Legyen erőd változtatni, akármiről is van szó.
    Különben pedig a férfiak tényleg nem értenek a célozgatásokból :-D
    A neki szegezés, rárontás sem jó. De egy higgadt, nyugodt hangú és hangulatú, komoly beszélgetés igen.

    VálaszTörlés
  5. Ezen csak Te tudsz változtatni. Tegyél érte, tegyél magadért/ magatokért. Ne várj másra, lépj Te! :)
    És ne sajnáld magad, mert attól minden csak rosszabb lesz, a negatív gondolkodás semmire se jó, de előre biztos nem visz.
    Hajrá! :)

    VálaszTörlés
  6. mielőtt olvastam volna a kommenteket, nekem is azonnal az ugrott be, hogy ennél még fontosabb, mit válaszolt rá a fiúd. mondjuk az szomorú, ha nem érti. néha azért kellenek a negatív gondolatok is, hogy az ember leüljön megvizsgálni, mit is akar tulajdonképpen, miért érzi azt, amit. szerintem azok is visznek előre, ha tudjuk őket kezelni.

    VálaszTörlés