2015. július 20., hétfő

Szabadság és blogvadászat

Ma és holnap szabadságon vagyok itthon, de a meleg miatt csak a szobában megbújva és időnként egy-egy jégkrémet, barackot előhozva a konyhából.
Ma megérkeztek a rendelt könyveim is, hogy jók lesznek-e az majd kiderül.

Ottkának válaszolva ők azok:
Kálmán Mari: Ecetudvar
Kjell Askildsen: Úgy, mint azelőtt
William Wharton: Apa

Most itt van előttem három könyv, nehéz eldönteni, melyiket kezdjem el először elolvasni.
Ráadásul tegnap csodaszép orosz patchwork blogokra bukkantam, ahonnan egy csomó inspiráló képet töltöttem és nagyon hívogat a varrógép is...de a könyvek is.
Egész este a blogokat bújtam, főleg aztán egy bizonyos blogot, ezt itt: followsparrow.blogspot.hu



A képek pedig tőle vannak, minden elismerésem az övé :)










4 megjegyzés:

  1. végre pihi :)) tényleg klasszak ezek a képek... engem is mindig feltölt ilyesmiket nézni csak én nem tudok varrni, úgyhogy hiába lelkesedek be :DD
    és még varrógéped is van... :) annyira jó :))

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Na szóval köszönöm, más nevével voltam bejelentkezve :/
    Az ecetudvart elmentettem a kivánságlistámra :)

    VálaszTörlés