2015. szeptember 2., szerda

Apró boldogságok

Jó érzés néha örülni apró (vagy nem is apró) dolgoknak, mint:


  • Imádom az új hennás hajam...A legszebb persze a napfényben, akkor a legintenzívebb a vöröses árnyalata, de amúgy is nagyon tetszik, el nem tudom mondani milyen isteni érzés, hogy nem frusztrálnak az ősz hajszálak. Párszor már megmostam a festés óta és még most is engedi picit a színét, nem tudom, ez meddig normális. Tervezem, hogy újra rendelek majd a Lush oldalról hennát, szeretném, hogy mindig legyen otthon, meg aztán pár hét múlva tuti esedékes lesz egy hajtő festés.
  • A munkahelyemen az irodában mindig szólt a rádió. Tegnapig. Mert tegnap végleg megelégeltem, már az őrületbe kergetett, hogy mindig ugyanazt a 10 számot nyomják, és minden órában elmondják ugyanazokat a borzasztó híreket. Azt is utálom, mikor végre 2 napig nincs éppen hőségriadó, és minden órában elszajkózza, hogy... de nemtom mikor jön vissza a forróság. Miért kell mindig negatívnak lenni?! Úgyhogy most csend van az irodában és ez tiszta nyugalom. Dolgozni is jobban tudok így.
  • Imádom a kiscicáimat, mind a négyet, mindig nagy boldogság, hogy ők vannak nekem és cukiskodnak és hálásak , gyönyörűek és dorombolnak.
  • Bár szombaton folytatódik a tanfolyamom, megint nem alhatok sokáig és elmegy vele a napom nagy része, mégis valamiért nem szomorkodom most emiatt. Legalább kicsit kimozdulok otthonról a buszon meg olvashatom az új könyvem (juj, de jó ez eddig nem is jutott eszembe)! :)
  • Tegnap nagyon fincsi rántott gombát sütöttem, előtte meg 6 liter babgulyást főztem, amit két és fél nap alatt meg is ettünk.
  • Feltankoltam a kedvenc parfümömből.
  • Jön a hűvösebb, őszi idő - ez csodálatos, nagyon várom...
  • Összegzésként még annyit, hogy tényleg imádom a hajam, a legjobb döntés volt, hogy végre rászántam magam és nagyobb lett az önbizalmam is. 

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Legalább ötféle Avonos parfümöm van otthon, de egy van, amit, már vagy 3 éve mindig, amikor magamra fújom, tisztára én vagyok, a többinél nem érzem ezt. Ő az: http://kremmania.hu/kremek/avon-ultra-sexy-edt .

      Törlés
  2. Hú, mennyi jó dolgot összeszedtél. :-) Csudaklassz, a hajad is.

    VálaszTörlés
  3. De jó ettől nekem is sokkal jobb kedvem lett! :-)))

    VálaszTörlés