2015. augusztus 26., szerda

Egy eltűnt blogíró lány

Nektek volt már olyan, hogy rátaláltok egy blogra, mondjuk már olvassátok egy ideje és egyszer csak eltűnik és többé nem ad életjelet magáról, de úgy, hogy az utolsó bejegyzéséhez többen is odaírnak, hogy mi lett vele, mi történt - és erre sem érkezik válasz.
Tegnap este így jártam...aztán írtam neki egy e-mailt is, és a mailer daemon jött csak vissza.
Szinte alig bírtam elaludni is, mert csak azon kattogott az agyam, hogy szegény lány vajon meghalt volna?
Félelmetes...

6 megjegyzés:

  1. Volt ilyen, többször is. Szerintem nem halt meg csak abbahagyta, lehet azért, mert megunta, lehet azért, mert csak fikció volt és annyira nem volt rá sok olvasó, hogy érdemes legyen tovább írni.

    VálaszTörlés
  2. Találkoztam már ilyennel én is. Arra tippeltem magamtól, hogy történt valami az életében, de azt is elképzelhetőnek tartom, amit Nancy írt. Mindenesetre szerintem sem halt meg. Mennyi idő telt el az utolsó bejegyzés óta? Mert ha nem olyan vészesen sok, már csak azért sem gondolom, mert nem hinném, hogy a szerettei első dolga közt szerepelne törölni a fiókját.

    VálaszTörlés
  3. Igazából kb. 1-1,5 éve nem írt már semmit.
    Rengeteg videót is készített, a youtube-on fent vannak és ott is kérdeznek tőle 1 évvel ezelőtt, hogy hová lett és nem reagál.
    Egyébként nem "én - blog"-ot ír(t), hanem sminkeléssel kapcsolatban és a haját is hennával festette, így találtam rá a blogjára.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Szerintem tudom kire gondolsz, megnyugtatlak, hogy jól van az a lány. :)

      Törlés
    2. Szia! Szerintem tudom kire gondolsz, megnyugtatlak, hogy jól van az a lány. :)

      Törlés
    3. Ezzel igazán megnyugtatsz Lumena, gondolom a leírás alapján neked is ismerős a lány!
      Nekem elég ennyi, ha azt tudom, hogy rendben van... :)

      Törlés