2015. október 19., hétfő

A hétvége

Úgy látszik, most olyan időszakom van, hogy nem akarom a hétvégéimet azzal tölteni, amivel a hétköznap estéimet, úgyhogy most szombaton is sikerült levezetnem a feszültséget.
Ismét sikerült inni, táncolni, bulizni és jól estek a bókok is, amiket kaptam, és azt is eldöntöttem, hogy én is olyan nő leszek, mint a most 40 éves Kate Winslet, akiről azt írják, ahogy egyre idősebb lesz, úgy lesz egyre jobb nő.

Én soha nem tartottam magam szépnek, de mostanában azt érzem, kiteljesedtem nőként, 32 éves vagyok, de most érzem magam a legjobban a bőrömben, és elégedett vagyok magammal ... és ez boldogság.


6 megjegyzés:

  1. :) Na ezt igazán jó volt olvasni. Hajrá!

    VálaszTörlés
  2. Kate tényleg évről évre egyre jobban néz ki. ;-) Jó cél. :-)

    VálaszTörlés
  3. Teljesen ertelek, en is 32 leszek mindjart, es most erzem magam a legjobban. Anyukam is azt meselte, hogy ennyi idös koraban a fulen is a nöiesseg bugyogott ki. Go, Lili!

    VálaszTörlés
  4. :) a férfiak is azt mondják, 30 évesen lesz valaki igazán nő, alatta csak lány:) Kate pedig tényleg nagyon szép nő:)

    VálaszTörlés
  5. Annyira jó volt ezt olvasni :)))

    VálaszTörlés