2015. október 29., csütörtök

Az én életem

Arra gondoltam, szakítok a hagyományokkal és most vasárnap hazautazom a szüleimhez, hogy a saját rokonaimhoz menjek ki a temetőbe, nem pedig a párom családjához menjünk ismét.
Azért nem akartam itt maradni, mert nem vagyok annyira jól, hogy kiélvezzem egy kisbaba társaságát, az itteni családban.
(A kisbaba nagyon cuki és gyönyörű szép, egyre ügyesebb, okosabb, nem tehet semmiről, csak nekem nehéz, az okot tudjátok.)

Erre mit ad Isten, anyám azt mondja az este a telefonban, miután mondom neki, hogy egyedül hazautazom, velük leszek ezen az "ünnepen", azt mondja, vendégei lesznek  - számomra vadidegen, messze élő rokonok, egy házaspár a lányukkal, aki éppen terhes.
Aha, köszi, annyira vágyom arra a kérdésre, miután túlfutottunk azon, hogy hét éve párkapcsolatban élek, majd megkérdezik: És... baba?

Két szék közül a földre estem. Választhatok, hogy az egyik családnál ott lesz egy kisbaba, akinek a társaságában nem érzem jól magam, vagy választhatok, hogy a másik ( a saját családomhoz) megyek, ahol ott lesz egy velem egykorú terhes nő.
Köszönöm, én inkább nem mennék sehova.

Mindig lehet rosszabb, ezt már régóta tudom... :)


2 megjegyzés:

  1. Akkor ne menj sehova! Ez nem megoldás? Vagy, menjetek vhova a pároddal kettesben! V most nem vagytok annyira jóban?

    VálaszTörlés
  2. Sajnos ez nem opció, hogy ne menjek sehova, mert a szülők elvárják, hogy menjek/ menjünk...
    Ennek megvan a maga oka.
    Úgy döntöttem az itteni családnál maradok, ők legalább nem tesznek fel hülye kérdéseket. :)

    VálaszTörlés