2015. november 26., csütörtök

Helyzetjelentés

Most olyanok vannak, hogy:
  • Kedd reggel levizsgáztam, két hét múlva megkapom róla a bizonyítványt is! Végre alhatok szombat reggelenként sokáig, és szürcsölgethetem nyugisan a kávém kócos hajjal az ágyban. Egy év eltelt, egy évig nem volt rendes hétvégém és már péntek délutánonként szomorkodtam, hogy szombaton megint menni kell suliba, de ennek most már vége...nagyon édes érzés :)
  • Kedden vizsgáztam, szerdán már dolgoztam, a munka utáni estém pedig ismét hennázással telt. Nem tudom elmondani, mennyire szeretem így a hajam és mennyire imádom a hennát magát, az illatát, a különlegességét, mindenét. Most fogok rendelni pár darabot a lush-tól, mert kicsit sűrűbben szeretném használni, mert jobban szeretem, amikor intenzívebb a színe.
  • Visszavittem a könyvtárba a HVG tb kiadványát és a már két hete írogatott könyvlistámból hoztam is haza öt könyvet. Lenszirom hatására így most Bartis Attilától olvasom A nyugalom című könyvet.
  • Nagyjából másfél hétig fel voltam puffadva az elmúlt időszakban, és ugyebár én egy vékony lány vagyok, mégis úgy érzeztem magam, mint egy lufi és szorítottak is a nadrágok, gondolom a menstruáció számlájára írható. Kedden volt először, mikor már végre a régi vagyok és ezt azzal ünneplem, hogy kicsit kevesebbet is eszem, mint eddig, mert annyira élvezem, hogy végre komfortosabban érzem magam. (De azért vettem Espusmisant végre, bár épp nem kellett már, de sajnos szükség lesz még rá.)
  • Egy hete elkezdtem érezni, hogy most valóban újra varrni szeretnék. És ennél nincs is jobb érzés, már ki is találtam, hogy mit és a vizsgám után vettem hat méter anyagot! :)
  • Megint vettem egy új öblítőt a Coccolino új parfümös változatai közül és imádom, rájöttem, hogy jobb őket sűrűbben váltogatni, annál intenzívebben érzem az illatukat.
  • Ebédre csirkemellet fogok enni salátával, tegnap ugyanis a hennázás miatt nem főztem, hanem rendeltünk és pizza helyett én inkább ezt kívántam és milyen jól tettem. :)
  • Most nem írok semmi meghökkentő rossz hírt a lista végére, mert igazából most nincs, most elég kiegyensúlyozott vagyok, az egyik vállam nyomta a suli, meg a vizsgák, de mivel ez eltűnt, újra egyenesen állok. :)
.. 

12 megjegyzés:

  1. Gratulálok a sikeres vizsgádhoz!:) a többi meg yipiiiiiiii:D

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Milyen képzés volt ez?
    Ha jól tudom, követted a blogom, időközben zárt lett. Ha szeretnéd továbbiakban is olvasni, írd meg a mailcímed és küldök meghívót :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Ez társadalombiztosítási ügyintéző tanfolyam volt, az előző pedig bérügyintéző.
      Nem tudom ki vagy! :) De biztos olvastam a a blogod, de most nem ugrik be, de mindenképp szeretnék meghívót, köszönöm! :)
      (csikosgomba@gmail.com)

      Törlés
    2. A Budapest gyerekkel c. blog az enyém, megy a meghívó.
      Aha sejtettem, hogy azt végezted a tb kiadványból. :) Én is megcsináltam, mondjuk én egyben Társadalombiztosítási és bérügyi szakelőadó néven. :)

      Törlés
    3. Óh, szia! Igen, olvastam a blogod, de egy ideje elmaradtam vele, így nem is vettem észre, hogy zárt lett, ok majd követlek, köszi!
      Végülis az én tanfolyamom is egyben volt, olyan értelemben, hogy egymás után csináltam a kettőt, így a tb résznél mindenféle mentességet kaptam a bér miatt.

      Törlés
    4. És hasonló területen is dolgozol? (ha szabad tudni :))

      Törlés
    5. Nem egészen, bár vannak olyan esetek, amikor jól jön a tudásom a Munka törvénykönyvéből,de alapvetően kimenő és bejövő számlákkal, pénzügyekkel és a könyvelés egy részével foglalkozom.

      Törlés
  3. Gratulálok!
    Szeretem, hogy jó kedved van :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!! Én meg azt szeretem, hogy ez másnak is örömet okoz! :)

      Törlés