2015. november 9., hétfő

Néhány apró öröm

  • ma olyan gyönyörűen süt a nap és kellemes ahogy besüt rám az irodában.
  • délben csirkepörköltet ebédelek nokedlivel - ez a kedvenc kajám.
  • este olyan isteni húslevest főztem, hogy kukába az összes smack levest!
  • tetszik, hogy mire hazaérek a munkából, már egészen sötét van, kellemesen be lehet kuckózni vagyis lehet nekiállni főzni, de azt is kuckósan :)
  • megnéztünk együtt egy különleges norvég filmet, ajánlom nektek is, Dalok a konyhából a címe, itt egy kép belőle:

6 megjegyzés:

  1. Úgy szeretem, mikor jelentkezel :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A válaszod még egy pötty a "néhány öröm " listában!! Köszi :)

      Törlés
  2. awww ezt jó volt olvasni, nekem is az egyik kedvencem a nokedlis csirkepörkölt, viszont az enyém valahogy nem sikerül olyanra, amilyenre kellene:( Jó is, hogy írtad, Anya mindig kérdezi mit szeretnénk enni ha hazamegyünk, úgyhogy meg is "rendelem" a pöreszt:)
    Itt már most kuckós idő van, nagyon el van borulva és fúj a szél:( -Lufiárus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen képzeld én se tudtam finomra csinálni, de most már kb. 3 éve pont olyan finomra főzöm, mint anyukám, úgyhogy kitartást! :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik a kép hangulata:) muszáj lesz megnéznem. Meg én ilyen kis idióta vagyok, de általában cím alapján választok. :) Biztos jó lesz:)

    VálaszTörlés