2016. július 25., hétfő

Alkudni, hogyan...

Ismét megnéztem a lakást, most is nagyon tetszett, látom benne magam, nagyon szeretném.

De. 
Nem bírtunk megegyezni az árban és nem is hiszem, hogy meg bírnánk.
Az én ajánlatom és az ő ajánlata között van egy akkora rész, amit én már nem szeretnék/ tudok megadni (mert még vennem kellene pl. mosógépet, hűtőt, ágyat...jesszusom).
Ha nagyon akarnám, meg tudnám adni azt is, amit kér, de akkor jóval kevesebb pénzem marad arra, amiket vennem kell vagy szinte semmi.

Azon tűnődöm, ez egy nagy játszma. Húzd meg, ereszd meg játszma.
Most arra gondoltam, hogy lehet, hogy jó lenne az, ha felhívnám és megmondanám neki, hogy szeretnék elállni az egésztől, mert annyit nem tudok fizetni, amennyit szeretne, így jelzem, hogy részemről tárgytalan. Tudtommal nincs másik komoly érdeklődője.
Én pedig naívan azt hiszem, ha megtudja, hogy már nem érdekel, hátha belemegy, hogy lentebb adja az árat.
Nem értek ehhez...most várok kicsit.

Tegnapi boldogságmorzsám, a helyi horgásztónál könyvet 
olvasni és élvezni a madárcsicsergést és a nyugalmat...




4 megjegyzés:

  1. Ha annyit nem akarsz adni érte amennyit kér akkor nyugodtan mond meg,hogy így tárgytalan.Ebben az esetben ha el akarja adni,úgyis enged az árból.Ha meg nem,akkor ez nem a te lakásod volt.Akkor így kellett lennie.Biztos vár rád egy jobb.

    VálaszTörlés
  2. Az mit jelent h az o ajanlata meg a tied? Van a lakasnak egy ara, es te tettel egy olcsobb ajanlatot? Vagy csak szeretned olcsobban?

    Sztem mondd be neki h mennyiert viszed, vagy mond ra vmit vagy elutasitja. Azt nem kell tudnia h neked nincs ra nagyobb kereted, nem az o dolga. Ha tudjatok kozeliteni az allaspontokat jo, ha nem, akkor lesz masik kislakas. En mondjuk kevesebbet mondanek, mint amit fizetni akarok, es akkor hatha o ereszti le addig az arat, ami meg belefer.

    VálaszTörlés
  3. Sztem ne vegyél pici tetőtérit. Csak ha imádod a 3-4 hónapig tartó levegőtlen 35 fokot:(

    VálaszTörlés
  4. Felhívtam és megmondtam neki azt az utolsó árat, amit fizetni tudok (és amiről úgy gondolom, többet fizetni érte nekem már nem éri meg), ez egy hajszállal az alatt van, amit ő kapni szeretne érte.
    Most annyi van, hogy azt mondta, gondolkodik rajta, tegnapra ígérte, hogy felhív - sajnos nem hívott.
    Lehet, hogy ez az álom ennyi volt.
    Sajnos a környékemen nincs másik lakás, nagyon kevés eladó van és ami van, az mind jóval nagyobb, ezért összegben is nagyon drága.
    Most várok, jelenleg nem tudok többet tenni.
    Köszi a tanácsokat! :)

    VálaszTörlés