2016. július 15., péntek

Mit csináljak?


Frissítés annak aki már járt ma itt:

Igen, a különköltözésem egyben szakítás is.

Szóval, annak aki most téved ide:olyan kétségek közt vagyok...segítsetek, ha tudtok.
Eldöntöttem ugyebár ezt az egyedüllétes dolgot, de olyan nehezen szánom rá magam, kellene egy nagy lökés.

Voltam személyesen megnézni egy mindösszesen 31 nm-es lakást, ami első látásra szerelemnek tűnik, óriási szépséghibája, hogy iszonyú pici, és elég meleg van benne (tetőtéri), de mindemellett szinte látom magam benne, hogy ott élek, reggel felkelek, indulok a fürdőszobába mosakodni, sminkelni, lefőzöm a kávém és megyek dolgozni.
De a páromat továbbra is nagyon szeretem, ő az egyetlen támaszom az életemben, mégis érzem a zsigereimben, hogy valamiért változtatás kell.
De nagyon nehéz elindulnom, így, hogy  a kapcsolatunk továbbra is jó, csak ugye, céltalan.

Ugye, ti is azt mondjátok vegyem meg ezt a pirinyó kislakást, egymagamnak bőven elég lesz ...és amúgy is csak egyszer élünk? :)


22 megjegyzés:

  1. Ez lehet egy próbatétele a kapcsolatotoknak. Ha emiatt tönkremegy, talán nem ért annyit, mint gondolod. Jó esetben viszont ráébred a párod, hogy érted bármire képes, nem önzősködik tovább. Ha meg nem ébred rá... azt érezni fogod. Ebből nem jöhetsz ki rosszul.

    VálaszTörlés
  2. Ezt nagyon nehez kulsoskent, de probald meg. Ha elkoltozol az szakitastt jelent? Vagy nem? Ez nekem valamiert nem teljesen egyertelmu most

    VálaszTörlés
  3. Bocsánat, hogy zugolvasóként belebeszélek az életedbe, de az nem megoldható, hogy mielőtt veszel egy lakást és döntesz, leülsz a pároddal,és elmondod neki, hogy te mit szeretnél az életben, mit várnál tőle, és ha neki az nem megfelelő, akkor inkább legyen vége? Lehet, hogy kedvezőbb választ kapnál, mint amire számítasz. Ha pedig elutasítóan reagál, akkor neked is könnyebb dönteni és egyedül folytatni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy félreérthető volt, de az előző bejegyzésemben írtam, hogy elkezdtem vágyni arra, hogy egyedül éljek.
      A mostani bejegyzésemben pedig azt írtam, hogy valahogy kellene egy lökés, hogy el merjek indulni a kissé bizonytalanba, a mostani életemből.

      Az egésszel nem célom az, hogy megnézzem, hiányzom-e neki, hanem az,hogy életemben először egyedül éljek, egyedülálló legyek. És mint ismeretlen dolog, félek tőle.

      Törlés
  4. Úgy látszik, hogy nagyon vágysz erre, és ha van rá lehetőséged, akkor miért ne?
    Max. később ennek köszönhetően megtudjátok, mit akartok az élettől/egymástól.
    Persze, ha szerelmes vagy belé, szenvedni fogsz, mint a kutya.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha valaki igazan szerelnes akkor ennyire nem vagyik az egyedulletre, egyedul elesre szerintem. De lehet nem jol latom

      Törlés
  5. Szia, most tőlünk mit vársz? ha mennél, menj. ha maradnál, maradj. ha most tudsz venni magadnak egy kis lakást anélkül, hogy a házatokat el kellene adni, akkor vedd meg mindenképpen. legfeljebb nem költözöl bele, hanem kiadod. de erről a pároddal kellene beszélgetni, megtetted? mert az, hogy te állítólag szereted őt, és közben a háta mögött már lakásokat nézegetsz, ahová a szakítás után költöznél, hát... elég nagy ellentmondás. valahol már eldöntötted te ezt. és ez így nem cuki. és nem habos romantikus csajregény első fejezete... csak egyszerűen gerinctelen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Etelka!
      Csak a te drága jóindulatod hiányzott a blogomba.
      Honnan veszed hogy nem tud róla?
      Mi mindent megbeszélünk, ahogy ezt is, ha kíváncsi vagy rá, a lakást is együtt néztük meg.
      De neked nem magyarázkodok, sajnálom ezt a pár percet is, hogy rádszántam.

      Törlés
    2. bocsánat a gorombaságért, nem volt célom a sértegetés.
      de véleményt kérdeztél. és így még kevésbé értem, ne haragudj, megpróbálom szebben csomagolni a kérdést ezután, de ha együtt néztek lakást neked, és beszélgettek a szakításról, akkor az a kapcsolat hogyan lehet jó? ő továbbra is azon az állásponton van, hogy ha minden úgy marad, ahogyan szeretné, akkor maradhatsz, de egyébként, ha többet akarsz, menj? akkor hogy érted, hogy mindent megad neked? szóval, ha már megkérdezted, akkor ezekből a bejegyzésekből nem az látszik, hogy egy felhőtlen és boldog kapcsolatot akarsz felrúgni egy légből kapott hóbort kedvéért, hanem az, hogy nagyon sokkal régebb óta élsz boldogtalanul, háttérbe szorítva és unatkozva egy aranykalitkában, mint azt bármi indokolná. tehát mire vársz még?

      Törlés

    3. Intelligens emberek módjára és a 7 évnyi szeretet okán mindent megbeszélünk. Többet nem kívánok fűzni a dologhoz, csak azért kérdeztelek benneteket, mert sajnos senkim nincs a világon, aki tanácsot és egy-két jó szót adhat.

      Törlés
  6. Nem nevezném gerinctelennek azt, hogy felméri a lehetőségeit a saját boldogsága érdékében, és elfantáziál. Ha az ember nem törekszik arra, hogy a párja érzéseivel és igényeivel foglalkozzon, ne lepődjön meg, hogy egyszercsak elhagyják.

    VálaszTörlés
  7. Szia! En az eleje ota olvasom a blogodves az alap problema az volt h te kisbabat szerettel volna, a parod meg nem.
    Aztan jott ez az egyedullet dolog.
    Meg kozben az h szereted a pasidat.
    Nyilvan nem tudunk mindent, de reszedrol nem ertem h hogy szerethetsz vkit hha nem akarsz vele elni; o pedig hogy szerethet hha ennyi ev utan nem akar tovabb lepni ugy, h nem 20 evesek vagytok es nem 2 honapja vagytok egyutt.
    Nekem ugy tunik h van egy nagyon szep es jol bejaratott eletetek de nem uazt szeretnetek. Sztem innen a vagy h egyedul elj es huzz egy tiszta lapot.
    Sztem vagj bele es probald meg. Nincsenek rossz dontesek.

    VálaszTörlés
  8. A lakás mindenképpen jó befektetés, ha megteheted, és szerintem az egyedüllét is csak a javadra válhat. Az elején nehéz lesz, de cserébe csomó új élménnyel, tapasztalattal gazdagodhatsz, és rengeteg új dolgot megtudsz magadról. Az érzelmi részéről meg....szeretet, meg sok idő....de veled néz lakást, tehát valahol ez már le van zongorázva csak kimondva nincs....

    VálaszTörlés
  9. Lili, vágj bele. Ha mégsem megy külön, akkor megoldjátok, hogy újra együtt legyetek. De ha ki sem próbálod, milyen nélküle, egyedül, akkor örökre ott fog villogni az a kérdőjel. Valamiért menni vágysz, ez pedig egy nagyon komoly igény, tedd meg.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon ritkán olvaslak, hébe-hóba. 4 éve döntöttem úgy, hogy véget vetek 9 éves kapcsolatomnak, ami nem vezetett sehova. Szerettem, ő is szeretett, de megfeneklettünk, ő nem akart velem egy család lenni, én meg gyereket akartam. 34 éves voltam, nem mai csirke. Léptem. Kevésnek bizonyult. Hát, világgá mentem. Elfutottam Angliáig. Könyörgött, visszajöttem. Két hét alatt rájöttem, hogy hiába szeretjük egymást, hiába érzem, hogy ő álmaim férfija, életem szerelme, ha mégsem működik. Visszajöttem Angliába. Küzdöttem, mocsok nehéz volt, egyedül egy hatalmas városban, nulla egzisztenciával. Aztán megismertem E.-t. Szerelem lett, gyerek, házasság. Minden nehézség ellenére is jó együtt. Pont olyan, mint mikor valaminek megtalálod a rég elveszett párját. Passzolunk, még a haragban és a vitákban is. És egy felé evezünk. Család vagyunk.

    Szoktam álmodni vele. Ő volt/van/lesz életem szerelme, de nem működött. Tudni kell ezt felismerni. Nagyon bátor vagy, ha valaki, akkor én tudom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te jó ég, az ilyen emberekre nézek fel áhítattal, hogy milyen erősek tudnak lenni.

      Lili, én is olvaslak régről, és azt gondolom, ezek az érzések, indíttatások, amiknek most utánaengedni készülsz, nem múlnak el idővel, inkább tovább erősödnek, és egyszer visszatekintve ne érezd már azt, hogy mi lett volna ha ...
      Valami új fog kezdődni a kanyar után.

      Törlés
  11. Köszi mindenkinek, hogy szántatok rám időt, köszönöm, hogy elmondtátok a véleményeteket.

    VálaszTörlés
  12. Az érzelmi részhez nem tudok sokat hozzászólni, nem is mernék.

    De. Én most egy olyan lakásban lakom, ami nagyon meleg. A nappalok nem olyan problémások, de ha olyan a lakás, hogy éjszakára sem hűl le, akkor az kegyetlen. Nekem mára lett normális hőmérsékletű a lakás, pedig már harmadik napja zima van odakint. Állandóan izzadok éjszaka, fejfájással kelek, reggeli hideg zuhanytól elmúlik, illetve ha nem itthon alszom, semmi bajom, szóval tuti "csak" felforr az agyam.
    Szóval a lakás, ha cuki is, de ennyire nagyon durván meleg, akkor szerintem nem ő az igazi ;) Hacsak nem vagy teve vagy valami egyéb kánikulatűrő lény :D Szerintem ;)

    VálaszTörlés
  13. amikor arról írsz, mennyire szereted a párod, mindig ez az idézet jut eszembe: "néha még jó, ahogy nézel, a megszokás tart erős kézzel".

    VálaszTörlés
  14. Lili Drága!

    Mostanra sikerült végigolvasnom ezt a másik blogodat. Szinte ittam minden szavadat, de érdemben most úgysem tudnám ecsetelni, mennyi nagyon sok dologban hasonlítunk. Majd lassan, apránként! :) ÉN egy dolgot mondhatok Neked. Menj el a párodtól. Nem jó ez így. Tudod mire van Neked szükséged 32 évesen? Egy eget rengető, hatalmas szerelemre!!!! Adj Magadnak esélyt erre!!! :) Minden jó lesz, meglátod!!! :)

    VálaszTörlés