2016. augusztus 17., szerda

Pszichológusnál utoljára


Tegnap este voltam nála ismét és megbeszéltem vele, hogy úgy néz ki utoljára mentem.
Nincs már szükségem rá, de azért nagyon hasznosnak érzem ezt a néhány alkalmat amit elbeszélgettünk.
Ismét pityeregtem egy kicsit, nagyon itt van bennem  erősen anyukám hiánya, néhány hete felerősödött bennem, de azt mondta  a pszichológus, hogy nagyon jó helyen állok ebben a gyászban, és én is így érzem.

Elolvastam a Yalom könyvet és nagyon tetszett, hogy abban is az élet megváltoztatásáról volt szó.
Most kihoztam a könyvtárból egy új könyvét az írónak, bár picit most pihentetni akarom ezt a vonalat ezért hoztam ki néhány könnyedebb, limonádé könyvet is, de egyik sem köt le...
Ez elszomorít, mert úgy látszik nagyon keskeny az a sáv, amiről én szívesen olvasok.

A héten láttam egy érdekes filmet is, Pál Adrienn volt a címe, nagyon magával ragadott a vontatott, lelassított tempó, imádom az ilyen filmeket, bár nem egy vidám film volt, de nagyon valóságos.

Amúgy keresgélem a lakásokat. Jelenleg ez az egyetlen célom.


6 megjegyzés:

  1. Drukkolok a lakáskereséshez!
    Azt meg szabad kérdezni, hogy a pároddal ez az egész alakul? Mármint nem fura az, hogy gyakszi te most keresel egy lakást, ha megvan akkor elköltözöl, és te írtad, hogy költözés = szakítás?
    Most ilyen pre-szakítás időket éltek? Vagy ő reménykedik, hogy mégsem költözöl el? Hogy van ez?

    VálaszTörlés
  2. Igen,valóban nagyon furcsa a helyzet, de nagy békességben vagyunk, nekünk is érthetetlen, nemhogy egy kívülállónak.

    VálaszTörlés
  3. Húúú, nem is tudom, hogy mit mondjak Neked. Nagyon drukkolok, hogy minden jól alakuljon. Nem akarok nagyon közhelyes lenni, de nem olvastad még a Titok című könyvet? Én mondom Neked, működik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem olvastam, de már hallottam róla és az az érdekes, hogy pont ma ajánlotta egy kolléganőm is, hogy olvassam el. :)

      Törlés
    2. Akkor hajrá! Film is készült belőle, bárcsak lenne annyi időm, hogy leírjam Neked az én életemre milyen hatással volt! :)

      Törlés
  4. Jól vagy? Rég nem írtál. Remélem minden rendben.

    VálaszTörlés