2014. december 10., szerda

Fáradt


Ma nagyon nehéz volt a nap...nagyon elfáradtam és össze is zavarodtam mindenféle áfával, adómentessel, ellenszámlával, számlatükörrel meg mindenféle bruttóval, nettóval, pénztárszalaggal...áááááá.
Úgy kell könyvelnem, hogy nem is ismerem az alapokat.
De majdcsak kialakul.

Közben tanulgatnom kéne a tanfolyami jegyzeteimet, elvégezni a háztartást,mert hát hiába a szép fehér Ikea konyhabútor, ha tiszta kosz.
Aztán koszos a mosogató, azt most megcsináltam, betettem egy mosást, várakozik egy második adag, húztam tiszta ágyneműt, kihúztam a kukát, amit szerda este kell, de a kihúzáskor gondolkodtam, hogy vajon biztos holnap lesz-e csütörtök...

Ma sajnos nem főzök, de holnapra ki kell vennem egy csirkét a fagyasztóból.
Közben közelít a karácsony, ajándékok után is kéne rohangálni.

És ami még fontos, hogy tegnapelőtt azt álmodtam, hogy terhes vagyok, azóta többször is eszembe jut az érzés, milyen is lehet, és megpróbálok arra koncentrálni, hogy bár 32 leszek januárban, még nem olyan nagy gáz...persze tudom, hogy már az, de elnyomom.
Úgyis mindig minden úgy történik velem, ahogyan kell.

Szóval ma este bezabálok hamburgerből aztán arra gondoltam, ha lesz lelki erőm, megnézem a Boldogság nyomában-t. 
Nagyon szeretem ezt a filmet, szerintem zseniális a mondanivalója.



5 megjegyzés: