2014. december 21., vasárnap

Önszeretet...


Elég hosszadalmas, programokkal teli hétvégém volt - nem szeretem az ilyet természetesen.

Kezdődött a péntekkel, Pestre mentünk, párom céges karácsonyi vacsorájára, ahonnan sikerült úgy hazaérni, hogy nagyjából hajnali kettőkor feküdtünk le aludni.
Ez nem lett volna nagy baj, ha szombat reggel 8.30-kor nem kellett volna már a bérügyintéző tanfolyamon ülnöm frissen, kipihenten.

A tanfolyamról elrohantam párom karácsonyi ajándékát beszerezni.
A könyvesboltban belebotlottam egy könyvbe, amiről 10 másodperc után tudtam, hogy meg kell vennem magamnak.
A címe: Szívem csücskén - az önszeretet módszere négy lépésben.
Persze filóztam rajta pár percig, hogy most megérdemlek-e én csak úgy egy könyvet, de aztán mivel a könyv az önszeretetről szól, mosolyogtam egyet magamon, és beálltam a sorba fizetni. :)
Amúgy tök cuki könyv, lila betűkkel van írva az egész - karácsonyi estéimen szeretném majd elolvasni.

Aztán szombat délután még egy buliba is hivatalosak voltunk, de ekkor már borzasztóan fáradt voltam, de túl vagyok rajta, ma éjszaka sokat alhattam, holnap pedig irány a munka. :)



4 megjegyzés: