2014. december 15., hétfő

Sajt nélkül boldogan :)

Nincs itthon sajt, de ma kilépek a komfortzónámból és nagyon merészen sajt nélkül sütök pizzát.
Az egyik pizza már készen van, a fokhagymás tejfölös alapú még a sütőben, és igen fincsi lett.

Sajt helyett pedig olajon megfonnyasztottam egy csomó vöröshagymát egy kis fokhagymával megízesítve, megöntve jó nagy adag tejjel, amit liszttel sűrítettem. És ez megy a pizza tetejére.

Persze nem sajt ízű, de milyen jó már, hogy így is lett egy isteni hétfői vacsora.



2 megjegyzés:

  1. Éljen a kreatív találékonyság! :-) Mikor a címet olvastam, arra gondoltam, sajt nélkül nem lehet boldogan élni (én ugyanis imádom)! De szerencsére csak egy pizza erejéig kellett lemondani róla! :-)

    VálaszTörlés
  2. :) A sajt már csak ilyen szerethető dolog!

    VálaszTörlés