2014. december 17., szerda

Pirosság

Apró örömök...vagy nem is aprók...nekem.
Miután a tanfolyamon nem mertem elővenni a telefonomat, hogy megnézzem mennyi az idő, nem, nem  azért mert rámszól a tanító néni :) hanem mert ott, abban a pillanatban rájöttem, hogy kurva égő a telefonom, egy régi kinyithatós fajta - még soha nem volt okos telefonom.
Hétfő estétől már nekem is van! :)
Még barátkozunk és a táskámban egyelőre egy vastag puha zokniban utazik, de kezdem érteni az érzést... :)

A másik...soha nem volt még műkörmöm, nem is akarok, de még soha nem voltam manikűrösnél.
Tegnap estig. Ezt a bejegyzést már csábítóan vörös körmökkel írom és azt hiszem, ebből már nem engedek soha...

Élnék Annalight szavaival: eddig szatyorban éltem :)

És ma még a munkahelyen is nagyon harmóniában voltam magammal.


3 megjegyzés:

  1. Szuper dolgok, és nagyon szép lett a körmöd, igazi karácsonyi szín, és gyönyörű a körömformád! Akkor ez gél-lakk, vagy sima körömlakk?
    Örülök, hogy karácsonyra azért jobb kedved lesz! :-)

    VálaszTörlés
  2. Cuki vagy Piffeny, de ez nem saját kép ( nem volt időm), ezt a Pinterestről vadásztam! :)
    Gél lakk lett amúgy, még mindig ragyog, és így van, ahogy mondod, úgy néz ki karácsonyra csak megoldódni látszik az életem. :)

    VálaszTörlés
  3. A gél lakk csudajó, régebben nekem is az volt, 2 hétig bírta, ami szuper. Kíváncsi leszek, neked is beválik-e! Majd írd meg.

    VálaszTörlés