2021. április 6., kedd

Olvasni

Rengeteg könyvem van, gyerekkoromban egyik legkedvesebb időtöltésem volt az olvasás, anyukám mindig sok könyvet vett nekem, bár ő nem olvasott, ő szabadidejében kötött vagy hímzett inkább.
Nemrég a kezembe akadt itthon az egyik tőle kapott könyvem, amit 12 évesen kaptam tőle...és még soha nem olvastam.

Micsoda élmény volt most elolvasni...38 évesen...bár végig érződött rajta, hogy nem a mostani életkoromnak íródott, hanem tényleg egy 12 éves kis tininek, de annyira szívmelengető volt, hogy elolvastam végre egy ajándékot tőle...mintha csak most ajándékozta volna nekem, így 5 évvel a halála után, meg aztán jó érzés, hogy ennyi idő után ez a könyv is beteljesítette a "feladatát". 
Visszakerült a polcra, majd 10 év múlva odaadom a kislányomnak.

Hiányzol anyukám.💓

4 megjegyzés: