2014. november 8., szombat

Csütörtök


Csütörtökön megvolt a nőgyógyászati rákszűrés.
Van egy kurva szép világos 27-es  farmerom ami eddig kétszer volt rajtam, a varrógépem alá került és tök jól beszűkítettem, most már nem áll el a derekamtól.

Fel is vettem a nőgyógyászhoz menet. Felhúztam hozzá a már tavalyelőtt is gázul kinéző, orrán kicsit kikopott csizmám, és a béna  (=nem menő) kabátom.
(De a kabátot most "télen" most vettem fel először és találtam a zsebében 1210 Ft-ot!!)
De legalább a hajam selymes volt.

Ha egyszer sok pénzem lesz kurva jól fogok öltözni.
Ja, és a könyvet se vettem meg végül, mert arra se volt most 3 ezer forintom.
Nem baj.

Hétfőn vagy kedden ismét be kell utaznom a városba az APEH-hoz, mert már tb-m sincs.
Csodálatos, hogy a 0 Ft bevételemből most már azt is fizethetem.


4 megjegyzés:

  1. Szia! Van egy olyan opció ilyen esetre, hogy szociális alapon a tb-d megoldott, csak nyilatkozni kell a rászorultságról. Ha szeretnéd, megkérdem, hogy van ez pontosan. Én is így csináltam, amíg nem volt munkám pár hónapig.

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsanett! Aranyos vagy, utána kérdezhetsz, ha gondolod, bár nem hinném, hogy bemennék "kuncsorogni". Inkább kifizetem az Apehnál. :)

    VálaszTörlés
  3. Hát, a szociális rászorultság annyit tesz, hogy nyilatkoznom kellett, nincs jövedelmem. Én ezt nem éreztem kuncsorgásnak, mivel tényleg nem volt jövedelmem. Persze megértem, hogy van, akinek jobb, ha amúgy elintézi, csak gondoltam megemlítem.

    VálaszTörlés
  4. Aranyos vagy, köszönöm ám!! :)

    VálaszTörlés