2014. november 13., csütörtök

Ismét szomorúság


Az életem úgy alakult, hogy nincs barátnőm.
Égő vagy sem, sajnos ez van.
Időnként rám tör a magány, hogy de jó lenne egy barátnővel megosztani a gondolataimat.
Aki megértene, mert szerintem egy férfi nem ért meg mindent ami egy nő agyában megfogalmazódik.
Szeretnék egy barátnőt, akivel fontosak vagyunk egymásnak.

Ha lenne nekem egy ilyen szeretetkapcsom, elmondanám neki mai gondolataimat:

- ha már fogytán van itthon a sampon, időnként szódabikarbóna + almaecet kombinációval mosok hajat, mint ahogy ma is (jó érzés, hogy selymessé válhat a zsíros hajam mindenféle kemikália nélkül is)

- a párom imádja az új almáspite receptemet, kipróbálod, megsütöd te is? :)

- nem tudom, hogyan fogom fogadni, hogy két hónap múlva megszületik az első kisbaba a párom családjában.....úgy érzem nagyon nehéz lesz, és akkor még nem is mondtam semmit.
Hogy fogom tudni azt mondani, hogy "de aranyos..." , mikor belülről üvöltök majd a fájdalomtól? :(

- képzeld a párom nem szeretne még kisbabát - és nem tudja, hogy mikor szeretne

- képzeld, én nagyon szeretnék, nem tudom, hogy megadatik-e nekem valaha ez a csoda...

- kérsz egy kávét?



20 megjegyzés:

  1. Ez aranyos volt. :) ...és milyen programokat csinálnál legszívesebben a barátnőddel? Mármint pl. ezt a beszélgetést egy pláza kávézójában látod magad előtt v.a nappaliban? Milyen helyzetben hiányzik legjobban egy barátnő? Csak azért kérdem,mert egy időben én is sokat gondolkodtam ilyesmiken. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a beszélgetést a konyhámban képzeltem el.
      Milyen helyzetben hiányzik? Nem minden nap, csak időnként, de akkor erősen.
      Jó lenne együtt eljárni turizni, egymással megosztani a bevált arckrémet/ mosóport/ egymás párkapcsolati összezördülését stb. :)

      Törlés
  2. Ez nagyon cuki :)
    Hogy alakult úgy, hogy nincsenek barátnőid? Eltűntek? Nem is voltak?
    Ha segít, én nagyon szívesen kipróbálom az almáspite receptedet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez úgy alakult, hogy 18 éves koromig volt három nagy barátnőm, aztán mindenki máshová költözött, férjhez mentek, gyerekük lett, én meg...velem tudni, mi a helyzet.
      Ez az állapot olyan régóta tart, hogy nem is tudom milyen az, amikor az embernek van barátnője. :)

      A receptet egy új bejegyzésben leírom majd! :)

      Törlés
    2. Miért nem veszed fel a korábbi barátnőkkel a kapcsolatot? Ha messze vannak is, telefonon tudjátok tartani a kapcsolatot, néha pedig biztos össze is tudnátok futni. A gyerekek és a távolság nem lehet indok. És mit veszthetsz, ha nem sikerül ugyanitt vagy, ha pedig sikerül.....

      Törlés
    3. Aranyos vagy Ottka, de annyi idő eltelt, hogy bennem az érzelmek elmúltak, nem szeretném őket felhívni.

      Törlés
  3. Juj, ezt a szódabikarbónás almaecetes hajmosit meséld el, mert ezer éve keresek valamit, ami méregmentes, de mégsem úgy néz ki utána a fejem, mintha egy tucat boci körbenyalta volna. A kemikáliamentes méregdrága samponok eddig nem jöttek be, mert olyan volt utána a hajam, mintha meg sem mostam volna:( Az almáspite receptjét is muti, bár én nem eszem liszteset, de ami tetszik, azt le szoktam "fordítani" magamnak. A gyerekes téma meg: hogy érzed? Várni akarsz arra(és ha igen, meddig), míg a párod másként dönt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A recept hamarosan jön. :)

      Igen, most úgy vagyok vele, hogy megvárom, hátha változnak nála a dolgok, nekem sem olyan régóta van meg a vágyam egy kisbaba után,ez lehet, hogy nála is hamarosan kialakul majd...

      Törlés
  4. Ez tényleg nagyon aranyos volt a szomorú téma ellenére is. :)
    Sajnos nem vagy egyedül, hasonló gondolatok járnak a fejemben-lelkemben nekem is egy ideje, ami a barátnő-hiányt illeti.
    Nálad hogy alakult ki a barátnőmentes helyzet? Könnyen barátkozol amúgy, vagy az ismerkedéssel is vannak problémáid?

    A szódabikarbónás-almaecetes hajmosásra én is nagyon kíváncsi vagyok és ha gondolod cserélhetnénk almáspite receptet, mert nálunk is nagy kedvenc. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ottkának már megválaszoltam, amit neked írnék, a lényeg, hogy már tizenéve így élek...
      A recept és a hajmosásos dolog hamarosan. :)

      Törlés
  5. Ez egy nagyon szomorú, de nagyon szép bejegyzés volt. És nagyon átérzem, régebben nekem is voltak ilyen periódusaim. Azt látom egyébként, hogy 30 körül/felett az embernek valahogy teljesen átalakul a baráti köre, és ez sokszor azt jelenti, hogy a régiek lemorzsolódnak, és nem jönnek újak. Szerintem igaz barátot legalább olyan nehéz találni, mint igazi társat és szerelmet. Fel a fejjel!
    Nagyon kedves blogod van egyébként, most kezdem még csak nézegetni!

    VálaszTörlés
  6. Köszi, hogy te is itt vagy Piffeny! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia, harmincegyegyeves munkanelkuli tarsam :) En is elbaratnötlenedtem, de teljesen mas okbol. Na jo, mas a helyzet, a baratnöim mellettem vannak meg mindig, lelekben nagyon közel, de több orszagnyi tavolsag ugrott közenk. En mar ezt is nehezen viselem, el tudom kepzelni, milyen nehez lehet neked. Azert az internet sokat segit :)

    VálaszTörlés
  8. nem tudom hol élsz pontosan... de én szívesen találkoznék veled személyesen :)
    szerintem az internetes kapcsolatok egyáltalán nem pótolják a személyeset... teljesen mást ad mindkettő.


    Panka :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez kedves tőled Panka...Lajosmizsén vagyok...

      Törlés
  9. Lajosmizsei vagy?Anyaek kecskemétiek:)ugyh havonta egyszer atautozom a varoson;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma reggeli első mosolyom okozója ez a mondat! Ne habozz beugrani ismeretlenként hozzám, ismeretlenhez! Nagyon örülnék neki!! :)

      Törlés
  10. Nagyon szívesen, bár ígérni nem tudok semmit, mert a Kecskemétre menésem kb annyiból állt az elmúlt 3 évben, hogy J. bevág az autóba, lerobogunk, körbecsókolunk mindenkit és aztán rohanunk haza, vagy Paksra:(A suli befejeztével tervezek normális látogatásokat is, meg végre Anyáéknál aludni, mert már idejét sem emlékszem mikor volt olyan:( De a látogatás Rád is áll, az IKEA-tól nem messze lakom, szóval ha erre jársz, akkor is találkozhatunk:)

    VálaszTörlés
  11. :)
    A párom a Hengersor utcában dolgozik, ha úgy adódik be tudok vele menni, de az úgy tudom nagyon a város szélén van.
    Melyik Ikea?

    VálaszTörlés
  12. Amelyik az Örsnél van:)Hmm nem tudom hol van a Hengersor,de ha gepnel leszek,megnezem:)

    VálaszTörlés