2014. november 27., csütörtök

Ridikül


Egyszer csak azt vettem észre, hogy minden nap felveszem ezt a műsort és este nagy nyugalomban megnézem.
Annyira szeretem, ritkán van csak olyan téma(vagy olyan szereplő) ami nem érdekel, általában mindig érdekesnek tartom.

Úgy szoktam megnézni, hogy közben jegyzetelek, ha éppen találok valami érdekes témát, érdekes embert. 

Múltkor este pl. annyira tetszett Varnus Xavér megnyugtató személyisége, hogy miután megnéztem a műsort, a youtube-on legalább 2 órán keresztül Varnus Xavér interjúkat hallgattam.
Annyira elvarázsolt, hogy nem is neteztem mást, csak őt hallgattam.
(mert tudni kell rólam, hogy én úgy netezek, hogy közben szól a tv, és egyszerre legalább 6 lap van megnyitva, ha Pinerestezek, közben zenét is hallgatok stb. -ezért mondom azt, hogy Varnus Xavért - csak- hallgattam.


És ezekben az apró pillanatokban olyan boldog vagyok, mikor tőlem sokkal okosabb emberek bölcseleteit, történeteit, jótanácsait hallgatom.
Próbálok belőle tanulni és többnek lenni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése