2014. november 25., kedd

Maci kávé


Nagyon szeretem a kávét.
Egy  csapott kiskanál cukorral és tejjel szoktam inni, napi háromszor, reggelente ez az első, amit magamhoz veszek.

Volt egy munkatársam, egy középkorú nő, aki mindig áradozott a Maci kávéról, ami cikóriából van, vagyis nincs benne koffein.
Olyan régóta ki akartam már próbálni - kávéíz, koffein nélkül, gondoltam így bármikor ihatok majd.
Így pár napja vettem egy doboz Maci kávét, de nagyon nem ízlett, aztán anyukám javasolta, hogy próbáljam ki, hogy tejjel használom víz helyett.

A mai szarfos napom margójára, miután az előbb még a macska is bepisilt az ágy alá, felmosás közben kiötlöttem, akkor most este kipróbálom egy bögre meleg tejjel, kizárólag kedvenc angol turis bögrémből.

Hááát...hogy is mondjam, nekem még így sem nagyon jön át, de lényegesen jobb íze van, mint vízzel.

Ti szeretitek, ki iszik ilyet manapság?





4 megjegyzés:

  1. Én szeretem! Bár nálunk minden gabonakávé "macikávé" néven fut, utalva az ovis élményekre, mert ott adnak ilyet a gyerekeknek:) Mivel tejet nem iszom, így általában mogyorótejjel, vagy mandulatejjel keverem és úgy klassz, krémes tejeskávé íze van.

    VálaszTörlés
  2. Régebben sokszor macikávéztam, nekem is bejött. :)
    Pár hónapja viszont végre találtam IGAZI koffeinmentes kávét, t.e.s.c.o termék, de jó minőségű, szerintem finom. (van 2fajta tecsós koffeinmentes, most a kicsivel drágábbat fogom kipróbálni, meglátjuk, mekkora a minőségbeli különbség a 2 árkategória között...)
    Mivel én csak naponta 1szer kényeztetem magam egy kis kávéval, sokáig elég.
    Próbáld ki, ha gondolod. :) Kíváncsi vagyok a véleményedre.

    VálaszTörlés
  3. OK, majd megnézem a Tescóban, köszi a tippet!
    Most is azt iszom, míg készül a rakott kelkáposzta, mindjárt éhen halok... :)

    VálaszTörlés
  4. Csatlakozom lufiarushoz, en is iszom gabonakavet, laktozmentes tejjel, mezzel, finom. De van D.ol.ce Gu.sto. es N.esp.ress.o is (otthon, munkahely), mindkettohoz van koffeinmentes kapszula, nagyon szeretem, nem is veszem eszre nagyon a kulonbseget (jo, nincs izesitett, stb). A fozosek kozul pedig a nagy kave marka koffeinmenteseit probaltam, pl.a DE. Om.ni.at, eleg jo.

    VálaszTörlés