2015. május 29., péntek

A közösségi oldal

Akkor dióhéjban összeszedem, mi az ami nem jó:

  • semmi nem történik a facebookon
  • én soha nem gyűjtöttem rajta ismerősöket, nagyon kevés van, és az a kevés is ami van, azt sem ismerem mind szinte, hisz van akit csak látásból - ez mire jó?
  • a kisbabás képek...a 2 hónapos lett a gyerek, a felállt a gyerek, a szülinapi tortáját gusztustalanul szétkente az arcán a gyerek, a kipakolta a szekrényt a gyerek -képek lehet, hogy cukik a közeli hozzátartozóknak, de nekem nem
  • ha mindenkit letiltok, mi értelme van az egésznek
  • én már nem osztok meg semmit
  • cserébe néha megnézem a volt férjem (na erről is írtam tegnap) - a kislányát tartva áll egy mezőn- ezt jó is látni, meg nem is - nagyon furcsa érzés
  • meg azt is érzem, de lehet, hogy én vagyok félkegyelmű, hogy ha egy közeli ismerősöm kiposztolja pl. a kisgyerekét, akkor azt nekem szinte kötelességem like-olni, mert hát unokatesó, kolléganő stb. vagyok - ezt csak én érzem így?

4 megjegyzés:

  1. a kisgyerekes képeket én sem érem.. Mert persze tök jó, hogy van, megszületett és nyilván dicsekszik vele a mama, de nekem mindig az jut az eszembe, hogy ami felkerül a netre, az ott is marad. Akarja ezt a gyerek? nem. Mert nem tud beszélni, nem érti, ezért sem érem pl azokat, akik mezítelenül teszik fel a képeket, vagy olyat, amin épp telibe íveli a kanapét. pl..

    VálaszTörlés
  2. Mindenki vetit a FB-on, tök nyomaszto. Ennel mar csak az lenne nyomasztobb, ha mindenki a sajat siralmas valosagat posztolgatna a best-of fotosoppolt verzioja helyett.

    VálaszTörlés
  3. Én szeretem a fb-t, tök jó kis csoportok vagyok, ott szeretek lenni.

    Lájkolni én sem szoktam kötelességből. Anoním őszinték klub tagjaként pedig bevallom, szerintem vannak nagyon ronda gyerekek. Idegen ronda gyereket még annyira sem lájkolnék :D Unokatesómnak van nem túl régi gyerek, tök cuki, de róla is csak a cuki képeket lájkolom :D Mondjuk ő nem is teszi nyilvánosra a képeket, hanem csak a családnak, közeli barátoknak.

    VálaszTörlés
  4. Erről ez jutott eszembe:

    https://www.youtube.com/watch?t=10&v=QxVZYiJKl1Y

    VálaszTörlés