2015. május 11., hétfő

Gomba a padlásról :)


Múltkor kitaláltuk, hogy nekünk kell ilyen gombatermő doboz, hogy legyen itthon mindig gomba.
Nagyon szeretjük, olyan jó nézni, ahogy növekednek, és én még ilyen hófehér csiperke gombát soha nem láttam.
Mindig lemérjük a súlyát, hogy épp mennyit szedünk le róla, így volt szombaton is.
Leszedtem fél kilót, kifőztem hozzá egy kis spagettit, összekutyultam a kedvenc fehér tálaló edényemben (amit nemrég kaptam egy öreg néni padlásáról - igazi kincs! ), majd kiültünk a teraszra és jól belaktunk belőle.
Egy igazi élmény a szabadban enni, esküszöm, hogy még az étel íze is más, lehet, hogy a madárcsicsergés miatt. :)







5 megjegyzés:

  1. aww, ilyet én is akaroooooooook :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Hátööö...árulnak olyat, hogy egy papírdoboz, amiben van föld, meg gombafonalak vagy mi és mikor megveszed össze kell keverni meg locsolgatni és egyszer csak elkezdi teremni a gombákat, asszem 3 hónapig terem. :)

      Törlés
    2. Ez nagyon klassz, láttam már ilyen gombadobozt, de olyat még nem láttam, akinek lett is volna :-) Szuper ötlet, lehet, hogy én is veszek!
      És igen, a szabadban ebédeléshez semmi nem fogható....!

      Törlés
    3. de jó! én ilyenről még nem is hallottam. mindenféle kerti növényt pohárban termesztgetek, de a gomba eszembe se jutott.

      Törlés