2015. május 24., vasárnap

Persze


Utólag kiderült, hogy nem forró vízbe kell tenni a bodzát, hanem felforralt és lehűtött vízbe, meg aztán sok minden volt és időnk se volt az elkészítésére, így sajnos az egész fazékkal ki kellett dobni a bodzát...

Van még sok a fán, de tegnap egy csomót esett az eső, délután fűnyírás, gazolás volt a pizzasütés mellett a dolgom, úgyhogy szegény bodzaszörp azóta is várat magára.
Ezt csak azért írtam le, mert bodzaszörp ide vagy oda, de még nem rendelkezem isteni, saját kertből szedett bodzából készült nedüvel...ez az igazság. :)



3 megjegyzés:

  1. emlékeim szerint én tavaly forrás közben dobáltam bele a bodzát, majd hagytam állni. akkor most nekem is ki kell dobnom az összeset? Minidg így csináltam:O

    VálaszTörlés
  2. Ááá, nem hiszem :)
    Csak nekünk az is közbejött, hogy nem volt rá idő befejeznünk, plusz olvastuk, hogy nem forró vízben kell odatenni, így döntöttünk úgy, hogy kidobjuk, és a következőt máshogy csináljuk.

    VálaszTörlés
  3. Bodzalét százféleképpen lehet készíteni :D Olyan mint a töltött káposzta, mindenkinek megvan a saját receptje amire esküszik. Én mindig hideg vízzel készítettem, arányokat nem tudok, de bodzavirág, cukor, citrom, víz ... három nap alatt megvan. Üvegkantában, kitettem az ablakpárkányra :D

    VálaszTörlés