2015. április 22., szerda

Henna

A segítségeteket kérném.
A hennáról szeretnék tapasztalatokat, ha esetleg közületek valaki használ - használt hennát.

Nekem nincs festve a hajam, de mostanra már annyi ősz hajszálam lett, hogy napról- napra egyre frusztráltabb vagyok ettől...

Húztam az időt, mert valamiért irtózok a hajfestéstől, a fene akar plusz vegyszert magába...
Ráadásul fémallergiás vagyok és hallottam olyat, hogy a fémallergiások allergiásak lehetnek a hajfestékre is, meg aztán ez egy ördögi kör, és nagyon nem volt kedvem eddig ehhez a procedúrához, de mostanra megérett bennem az elhatározás (köszönet a cuki ősz hajszálaknak), hogy valamit tennem kell.

Használtatok már hennát?
Előre is köszönöm, ha írtok :)

7 megjegyzés:

  1. Igen, én hennázom a hajamat. A terjedelme miatt inkább bejegyzést írtam róla a blogra:)
    http://lufiarus.blogspot.hu/2015/04/hajfestes-hennaval.html

    VálaszTörlés
  2. én nem. sokáig járt a fejemben, de ahhoz, hogy szép legyen, elég körültekintőnek kell lenni, én meg nem vagyok az. :D

    http://antalvali.com/gyakran-ismetelt-kerdesek-novenyi-hajfestes.html

    a kommentekben mindenféle tapasztalat is olvasható. (bocs az antalvalis linkért, de én ezt az írást ismerem. :) )

    VálaszTörlés
  3. A hennazas jo buli, ha tovabb szaporodnak az ösz szalak a fejemen, ujra belevagok. A jo bulit ugy ertem, hogy annak idejen egy baratnömmel mindig raszantunk egy delutant a "sarazasra": összekevertuk a zöldes port vizzel, az eredmeny barnas, fu-illatu trutyi lett, aztan jol bekentuk vele egymas hajat. Össze-vissza csöpög a cucc, keszulj fel :) Persze vannak klassz hajfestek-allagu, sarazas-mentes hennak is, de azok dragabbak. Es egy picit gyanus, hogy milyes sokfele szint igernek... Ha jol tudom, a henna vagy vörös, vagy fekete.
    Utana következik a dunszt: zuhanysapka fel, irany a kert egy könyvvel, vagy egy kad viz. Hajtipustol fugg, mennyi ido utan erdemes lemosni.
    Egeszen kedvet kaptam...:)

    VálaszTörlés
  4. attól függ, hogy milyen színű a hajad, de úgy tudom, hogy az ősz hajszálakat pont ilyen fura narancssárga/rezes árnyalattal fogja be, ami szerintem nem túl természetes mondjuk sötét hajon.

    VálaszTörlés
  5. Én most kezdtem játszani vele, a középbarna hajamból nem nagyon akar rendes vöröset csinálni (bár lett egy nagyon szép vöröses fénye), de nem adom fel :) Anyum használja őszülő-de-eredetileg-vörös hajra, a vörös festéket barnával szokta keverni, pont azért, hogy az ősz hajszálai ne legyenek narancssárgák... neki bevált.

    VálaszTörlés
  6. Én egyszer festettem be anyu haját hennával, katasztrófa volt, utáltam, trutyis az egész. Ő már masszívan ősz volt akkoriban, úgyhogy nagyon szép Pumukli színű haja lett.
    De akinek nincs sok ősz haja, mindig azt látom, hogy tök szép, természetes hatású, egészséges fényű haja van.

    VálaszTörlés
  7. Én évek óta hennázok, már el sem tudnék képzelni mást. Én annak idején Antal Vali oldaláról informálódtam henna ügyben. Tényleg rá kell szánni egy egész délutánt (én többnyire vasárnap szoktam kb. két kettő havonta), de megéri. Ja, és nem csöpög, mert be kell tekerni "dunsztba", hogy ne száradjon ki a festék a legalább 3 óra alatt. Szerintem a lemosás a leggázabb, de nem vészes annyira az sem. A régi blogomban itt írtam róla: http://etama.cafeblog.hu/2014/03/02/hajfestes-hennaval/

    VálaszTörlés