2015. április 10., péntek

Péntek délután

Visszajöttem dolgozni az ebédből.
A péntek délutáni munka mindig a legnehezebb, lassan telik ilyenkor az idő.
Gyönyörű idő lett, a hétvégém a következőképpen tervezem:

- hazaérek a munkából, a cica már az ajtóban vár, tehát legelőször is megetetem Mircit, Pircsit, Borcsit.
- ha már ott vagyok, megetetem a pityiket is (1 kotlós és 8 kiscsibe)
- főzök egy kávét és megiszom az udvari napsütésben
- rájövök, hogy kupi van a konyhában, nekiállok rendet rakni, hogy így nézzen ki ismét *
- beteszek egy-két adag mosást, teregetéskor imádom, hogy jó illat lesz mindenütt (nem könnyű jó illatú öblítőt találni)
- korán megfürdök és betelepszem az ágyra, gondoltam nézek majd este egy kis sorozatot

Holnap délelőtt tanfolyam (fúúúúj), aztán ha délután hazaértem ( kézi táskámban egy nagy üveg Nutellával), nagyjából nem csinálok majd semmit.
Vagyis de: folyatom a takarítást, meglocsolom a veteményt, mosok.

Aztán tényleg nem csinálok semmit, pihenni akarok, meg van egy csomó könyvem, amit el kéne olvasni végre. 
Olyan jó dolog olvasni, csak nehezen szánom rá magam.


*  szóval így...



Na, őket használom mindennapjaimon, ők anyukám 37 éves stafirung tányérjai...


9 megjegyzés:

  1. Ez most 3 cica? :)

    Mosni jó, öblítőillat hmm, kivéve, h a macska miatt kell mosni...

    Olvasás, ahh, olvassál, engem újra elkapott az a régi érzés, és ebben az évben minden nap olvasok megint, mint anno fiatalkoromban. :)

    Te is úgy nem csinálsz semmit, mint Anyukám, épp csak az egész házat takarítja ki semmi címén. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez 3 cica...Mirci az anyuka, Pircsi és Borcsi pedig a két kislánya, a kicsik 1 évesek, anyjuk 2. Mindhárman ivartalanítva vannak, most már nem szaporodik a létszám.
      Imádom őket... :)

      Igen, ez a takarítás már csak ilyen, az a baj, hogy én nem szeretek addig pihenni, amíg "munka" van, nálam mindig először a munka, aztán a pihenés.
      De jó, hogy írod ezt az olvasást, jó időtöltést hozzá Neked is! :)

      Törlés
  2. Tetszik a mosogatod,es tok jo lehet mosogatas kozben nezelodni az ablakon:)

    VálaszTörlés
  3. azok a szép tányérok régi szerzemények, vagy lehet még őket valahol kapni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Az előbb írtam egy választ, de nem jól figyeltem meg melyik tányér van a képen, azt hittem anyukám 37 éves stafirungja, de nem.
      Ezt a tányért úgy kaptam egyszer, tulajdonképpen az esküvőmre....mert nekem olyan is volt :)
      De a mindennapokon anyukám stafirung tányérjait használom...

      Törlés
    3. hát, anyukád tányérjai még meseszebbek, úgyhogy nagyon irigy vagyok.

      Törlés
    4. Sziaszok, ezt a tányért ismerem, nekünk is van a 80-as évekből, cseh gyártmány, úgynevezett "hagymás (cibulák" mintával. Úgy látom, még mindig lehet kapni:
      http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=porcelan%20cibulovy%20talire
      Ha rákattintasz valamelyik linkre, ott már van angol/német nyelvű opció is:
      http://www.originalcibulak.cz/talire-cibulak-dubi-c8/talir-dezertni-praporovy-original-cibulak-i3982/

      Törlés