2015. április 20., hétfő

Olvasni végre


A hétvégén rengeteget ügyködtem a kertben.
Palántáztam, kapáltam, gereblyéztem, de olyan is volt, hogy télikabátban vágtam a füvet... 
Fáztam, mert nem volt jó idő, de a fű hatalmasra nőtt egy hét alatt.
Tegnap végre megcsináltam a máktortát is, ezer éve nem sütöttem sütit.

Most, hogy itt ülök hétfő reggel a munkahelyemen, azon gondolkodom, ha hazamegyek, nekiállok olvasni.
Már olyan nagyon régóta szeretnék, de ez a szemét internet mindig legyőzi ezt a kellemes időtöltést.
Ma erőt veszek magamon és olvasni fogok. 
Főznöm ma nem kell, tegnap sokat főztem (is), a fűnyírás, kertészkedés, mosás és sütisütés mellett.

A hangulatom amúgy változó, néha élni sincs kedvem, de aztán meg mégis...de csak egy kicsit.

2 megjegyzés:

  1. Olvassál! :) Olvasni jó, más története feledteti a sajátunkat! :)

    VálaszTörlés
  2. hú a hétvégén én is kertészkedtem.. Nem emlékszem, hogy valaha is ennyire boldogsággal töltött volna el.:) Aztán kiültem a kertbe olvasni.. Eszméletlen:)

    VálaszTörlés