2015. június 3., szerda

Szerda

A következő gondolatok, amik bennem vannak:

.  Két estét rászántam egy filmre, ami igazából két film, nagyon különleges.
A címe : Egy szerelem története - a férfi, és Egy szerelem története - a nő.
Az az érdekes benne, hogy ugyanaz a sztori, de egyik filmben a férfi, a másikban 
a nő szemszögéből tekintve láthatjuk az eseményeket.
(Mondjuk nem vidám film, de engem az ilyenek kötnek le.)

.  Nagyon sok most a munkám a munkahelyen, de cserébe úgy repül az idő, hogy holnap már csütörtök.

.  Nem vagyok most valami jókedvű. Mintha nem lenne minden rendben a lelkemben a párkapcsolatommal kapcsolatomban. Mintha valami hiányozna, mintha valamit újra át akarnék élni, közben meg arra gondolok, biztos csak unalmamban keresek valami problémát.
De az tény, hogy  továbbra is kezdek nem hinni a hosszú távú kapcsolatokban.
Üdvözlök innen is mindenkit, aki most él át egy friss szerelmet, még emlékszem rá, milyen jó is az.


8 megjegyzés:

  1. Nem három részes a film?
    Az eredeti cím szerint The Disappearance of Eleanor Rigby Him/Her 2013-ban jelent meg, és a harmadik a Them az 2014
    Kerestem, hogy töltsem le és nézzem meg és 3 részt találtam :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a hosszútávú kapcsolatban legalább olyan fontos a döntés, mint az érzelmi rész. Sőt. Mármint inkább elhatározás, hogy van olyan jó, hogy a szar mellett is kitartasz, mintsem gyomorban bizsergős szerelem. De persze fontos, hogy legyen miért kitartani. Nem szóltam hozzá a gyerkőc témához, de párod egyáltalán nem akar, vagy akar, de még nem most. Mert ez nagyon nem mindegy.

    VálaszTörlés
  3. Ezeket a filmeket én is felírtam magamnak később megtekintésre. Akkor érdemes megnézni. :)

    Más típusú filmeknek nincs is túl sok értelme számomra sem, tartalom kell, vagy semmi. Nem kifejezetten vagyok benne a blockbuster célcsoportjában. :D

    Meg tudod osztani ezt az érzést a társaddal? Meg tudjátok esetleg beszélni, mi lehet az oka?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mindenről tudok vele beszélni, helyesebben mindent elmondok neki, amit érzek.

      Törlés
  4. Én még egyiket sem néztem meg, de ha azt írod, hogy szomorú, akkor lehet kihagyom, mert abból már kijutott a hetekben irl.:(

    Mi bajod a hosszútávú kapcsolatokkal?Miért nem hiszel bennük?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha nehéz a hosszútávú kapcsolat, nehéz ezt megfogalmazni...

      Törlés
  5. na jó, ezt nem mondod... pénteken néztem meg a him-et, és pont az előbb a her-t. úgy, hogy korábban sose, senkitől és sehonnan nem hallottam róla, csak valami újat akartam nézni, és keresgélés közben futottam bele. wtf?! :D

    VálaszTörlés