2021. június 11., péntek

Lili - dokumentumfilm

Majd nézzétek meg a Netflixen a Lili című dokumentumfilmet, akit érdekel egy kis anya-lánya kapcsolat, biztosan el tud benne mélyülni.

Milyen boldog lennék, ha minden nap nézhetnék ilyen műsort, számomra annyira érdekes és megfejthetetlen, hogy az emberi viselkedés miért olyan, amilyen - meg, hogy mindennek oka van és azért vagyunk, akik vagyunk, mert hatások értek bennünket.

A film miatt még jobban oda kell figyelnem magamra, hogy mit adok át a lányomnak.
Arra szoktam figyelni, hogy mit adok át, mit tanítok meg neki, de arra sajnos kevésbé, hogy mit nem kéne látnia "belőlem".

Minden vágyam, hogy boldog ember legyen belőle.

5 megjegyzés:

  1. Én nem találtam meg ezt a filmet a Netflixen...

    VálaszTörlés
  2. Próbáld meg beírni, hogy Lili, az előbb beírtam és elsőre kiadja még, tehát még biztosan elérhető.

    VálaszTörlés
  3. Beírtam a keresőbe, de sajnos nem adja ki. (Még valami borzalmas horrort is kiad, aminek a címe Lilli, de azt, amiről írtál, azt nem.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Basszus pedig máshogy nem tudom hogyan segíthetnék...most megint beírtam, nekem első találatként kiadja...tényleg csak ennyi a címe, hogy Lili vagy próbáld meg keresőben rákeresni, hogy -Lili dokumentumfilm Netflix - hátha úgy sikerül.

      Törlés
    2. Így megtaláltam, de nálam kis csengő volt ott rajta, tehát nem tudom megnézni. Pedig az ajánló szerint érdekes lehet. :)

      Törlés