2021. június 22., kedd

Varrtam

Már rég aludnom kéne, de még itt ülök a laptop előtt, most töltöttem fel a mai varrásom eredményét a Meskára, és észrevettem, hogy nagyon rég nem írtam ide.
Asszem az lehet az oka, hogy pár napja nagyon hisztis lett a gyerek és akkor ezzel a szóval még nem fejeztem ki semmit, nagyon nagyon lefáraszt, néha úgy érzem nincs már olyan viselkedésmintám amit épp alkalmaznom lehetne és kifog rajtam egy lassan 3 éves gyerek.

A mostani viselkedéséből adódó feszültségem és lelkiállapotom egyetlen - minden hullámát kisimító megoldása, a varrás...
Esténként felváltva vigyázunk apjával a gyerekre és így odajutok a varrógépemhez is, ami most hála égnek elég nagy szenvedéllyel tölt el ismét.
Hullámzó ez a varrás dolog az életemben, most épp gyógyír és flow csináló egyben.
Köszönöm mindkét nagymamámnak ezt a varrás iránti szeretetemet.

Egy kép a ma esti neszeszerből, amit varrtam, aminek az a különlegessége, hogy az anyag, amit vettem nem annyira tetszik és nem is igazán én vagyok ez a neszeszer, valahogy mégis úgy érzem egyben van, és az egyszerűsége a varázsa (legalábbis nekem van varázsa).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése