2021. július 17., szombat

Olvasni

Egész életemben imádtam olvasni, egyfajta megnyugtató tevékenység ez számomra, és ez már sohasem fog megváltozni.
Nem mondom, vannak időszakok, amikor háttérbe szorul, de most megint annyira jó olvasni.
A héten is voltam könyvtárban a kislányommal és amellett, hogy most már neki is létrehoztunk egy könyvtári olvasójegyet, vagyis beírattam a könyvtárba, most végre magamnak is hoztam ki néhány könyvet Sándor Anikótól, akinek egy előadásán jártam is néhány évvel ezelőtt, és már olvastam is egy-két könyvét.

Olyan jó most ezt olvasni, abban a néhány kis lopott pár percemben ami adódik, olyan jó lenne sokkal sokkal több idő, de nincs mit tenni, ez az anyai lét, azért remélem egyszer valamennyire visszakapom az életem.

Mindig ábrándozok arról, hogy egyszer majd én is írok egy könyvet.
Ki tudja, mit hoz a jövő? :)



1 megjegyzés:

  1. Én a 2 gyerek (5 és fél és 3 évesek) mellett úgy tudok rengeteget, heti több könyvet is elolvasni, hogy ha elaludtak este5, akkor olvasok. Meg a nappali alvásuk alatt mindig, azbaz én szent olbasóidőm. Így az elmúlt 5 és fél év nekem az anyaság mellett6a rengeteg könyv ideje is lett. Ezért sem várom a munkát, ezt is elveszítem:-(

    VálaszTörlés