2021. július 8., csütörtök

Vízivás 2021-ben

Az 1896-ban született dédnagymamám biztosan nagyot nézne, ha ma elmesélhetném neki, hogy az új telefonomra tegnap este milyen appot töltöttem le és mennyire tetszik, mennyire hasznos és működik.

Én soha nem vagyok szomjas, nem is értem hogyan lehetséges ez, de tényleg egy nap alig iszom meg néhány dl vizet (csak vizet iszom mindig).

Egy jó ideje már lelkiismeretfurdalásom volt a dolog miatt, mert tudom én, hogy az egészségemnek az tesz jót, ha eleget iszom, mégsem ment, erőltettem, de igazából nem tudtam mennyit ittam vagy épp mennyit nem egy adott nap.

Na, és akkor tegnap este beállítottam ezt a vízivós dolgot a telefonomon, és kiszámolta, mennyit kéne innom, és ma már délelőtt 11-re többet ittam meg, mint máskor egész nap.
Nem is nehéz csinálni és tök jó, hogy még  a felelősséget is leveszi a vállamról, nem az van, hogy szorongok, hogy megint jól beebédeltem, hozzá egy korty víz nélkül, hanem tudom, hogy a nap végére pont ennyit fogok inni, amennyit kell és amivel jót teszek magamnak.

Mai napi öröm kipipálva! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése