2021. július 23., péntek

Volt olyan, hogy éltem?

Őszinte leszek, elég szar napokon vagyok túl.
A gyerek már teljesen kikészít néha. A napokban elkezdett olyan hisztirohamokat csinálni a semmin, hogy ilyenkor már mindenre gondolok, csak arra nem, hogy holnap reggel is fel akarok még kelni.

Biztos én is nagyon belefáradtam már, meg aztán nagyon landol már a repülő, ezt szoktam mondani, amikor már mindjárt elérkezek egy időszakhoz, amit várok, de még nem vagyok ott.

Ja, és most épp blogolok, mert van még kb 12 percem, mielőtt előveszem a csirkemellet a hűtőből, hogy nekiálljak bepanírozni, hogy ebédet főzzek.
És épp van rá egy pici időm, vagyis még a blogra is, mert a gyerek, hihetetlen, de épp oviban van, beszoktatás jelleggel, és van még kb egy órám, hogy érte menjek, addig kéne még a világot is megváltani.

Annyi mindent szeretnék csinálni.

Nem baj, biztos lesz még olyan, hogy énidő vagy mi a szent szar, valamikor abból nagyon sok volt, csak akkor még nem vettem észre, hogy épp van.
Utálom azt is, hogy mindig magam kell a háttérbe szorítanom, ettől az ember igencsak frusztrált lesz egyszer csak.

De ne panaszkodjak, a héten volt egy 2 órás énidőm, egy könyvbemutatón voltam a helyi könyvtár szervezésében, és ott, úgy éreztem, újra élek... Istenem de jó volt kiszabadulni és olyat csinálni, amit én akarok.
Mert
  • nem akarok hintáztatni gyereket a játszótéren
  • nem akarom fogni a kezét, ahogy lecsúszik
  • nem akarom újra megkérni, hogy kössük össze a haját
  • nem akarok újra könyörögni, hogy most épp delelési idő van, picit    pihenjen le
  • nem akarok meséket olvasni
  • nem bírok már elváltoztatott hangon mesét olvasni, amikor épp egy párbeszéd van, mert úgy érzem
elfogytam, kiégtem, minden hús le lett rólam húzva, nem tudok már adni, mert nincs miből, és nekem lenne szükségem arra, hogy kapjak, hogy töltődjek, hogy én kérhessek, hogy én - én lehessek.

Imádom őt, de néha megbolondulok már ettől a monotonitástól, és tényleg, nekem valamikor volt egy életem?
Úristen, az ember milyen szerencsés, csak azt nem veszi észre, hogy épp most az.

Megyek. Főzök. Köszönöm ezt a blogírásnyi énidőt.

8 megjegyzés:

  1. Azt hiszem értem. Én 6.eve vágyok itthon gyedengyesen, 2 gyerekem van. Lassan sajnos vége, menni kell majd dolgozni.
    Én úgy az idő 90 százalékaban imádom ezt, de 10 ben pont ezt érzem. Hidd el, bár nem segít, tudom, de mind érezzuk ezt. Kitartást!

    VálaszTörlés
  2. nekem nincsen gyerekem, valószínűleg sosem lesz.

    eddig csak némán olvastalak, nem kommenteltem. és szeretném előre leszögezni, hogy nem bántani szeretnék. de a gyerek apukája / a párod mikben segít? mert valahogy mindig csak azt olvasni, hogy te locsolsz, te vigyázol a gyerekre, te mosol... te, te, te és ő valahogy nem jelenik meg.
    persze gondolom jelenleg ő a leginkább családfenntartó és dolgozik, de... de....

    Kitartást Nektek! és remélem hamarosan megtalálod a neked való lehető legjobb munkahelyet is! <3

    VálaszTörlés
  3. Minden szavaddal egyutt tudok erezni en is. Nekem ket gyerekem van es teljesen megorulok abban, hogy kb nulla percem van egyedul. Mindig csinalni kell valamit, mindig akar valaki valamit es nap vegere altalaban azt erzem, hogy a husomat is leragtak.
    En dolgozom, meg a ket gyerek kozott is dolgoztam; maskulonben valoszinuleg a maradek jozan eszem is elszallt volna.

    Az meg hogy az apa mennyit segit…. Haaat, en nagyon keves esetben latom ugy, hogy a pasik kivennek a reszuket. Tokmindegy, hogy ki mennyit keres, vagy hogy az anya epp otthon van-e. Nagyon igaz a mondas, hogy mindenki annyit szuljon, ahanyat egyedul is fel bir nevelni. Sajnos az egyedul-nek nem csak olyan vetuletei vannak, hogy a par szetmegy, vagy neadjisten az egyik szulo meghal :(.

    VálaszTörlés
  4. Ez egy nehezebb időszak, mert tényleg már annyira nem vagyok kielégítő a kislányom számára, látom ezt a játszótéren is, ahogy húz a kislányok felé egyből, engem teljesen hátrahagyva, meg ugyanezt láttam ezen a mini kis óvodai beszoktatón is.
    Majdcsak eljön az óvoda, érik majd új élmények, tőlem távolabb lesz, én is jobban értékelem majd, amikor újra velem lehet.

    Az apja rengeteget segít, a kettőnk vállain van ez az egész, plusz ő dolgozik most egyedül, értünk, és ő is fáradt, szeretném, ha többet tudna ő is pihenni, töltődni.
    Elhiszem, hogy gyerekvállalásnál kapcsolatok mennek tönkre, a miénk hála Istennek biztos alapokon áll, emiatt boldog vagyok azért.

    VálaszTörlés
  5. En is nehezen birtam, monotonnak tartottam. Untam a jatszoteret, kotelezo levegozeseket, vartam az altatast. Annyira szomoru ;(
    https://www.instagram.com/p/CLRIVAznExT/?utm_medium=copy_link
    Nem mondom hogy utolag csak a jo jut eszembe es engem is idegesitett es nem hittem el mikor ezt mondták, de en most azert kicsit visszamennék, nem hosszu idore. Akkor dolgozni vàgytam, felnottek kozé, kihivasokra, tobb ev munka utan inkabb most itthon lennék a gyerekkel…

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jol hangzik az ovi, akkor majd tudsz még toltekezni, hasznald ki, rád fog ferni hogy tudsz olyat csinalni, amit mostansag nem tudtàl. Addig is lépj le amikor csak tudsz…

      Törlés
    2. Igen, biztos vagyok benne, hogy így van, ahogy írtad, mert tisztán emlékszem mennyire babázni szerettem volna, amikor még dolgoztam, most meg dolgozni vágyom.
      Ilyen ez. Hosszú távon semmi sem komfortos.

      Törlés
    3. Igen, egyszer ez sok, maskor meg az sok… 😀😀

      Törlés