2015. augusztus 22., szombat

A henna eredménye :)

Tegnap túlestünk a dolgon. 
Párom majdnem két órán keresztül kente a hajam hennával, pedig most csak a vállamig ér, mert a nyaralás előtt vágattam belőle vagy 20 centit, annyira törött volt a vége.
Most egy kicsit olyan kleopátrás jellegű és sokat gondolkoztam a frufru vágatáson, végül mégsem lett, de még nem biztos, hogy így marad.
Szóval a hajamra kb. 3 kocka elég a Lush hennájából, mi többet kevertünk be, biztos ami biztos alapon, de legközelebb már ezt is tudjuk.
Négy órán keresztül hagytam rajta, majd következett a lemosás, már nagyon ideges voltam, hogy lássam a végeredményt.
A hennázás előtt már csak Wu2-vel mostam hajat és a festés után is és semmilyen ápolót nem tettem rá.
Az eredmény: olyan selymes, mint az álom...
Nagyon tetszik a színe, az ősz hajszálaim a legszebbek, ami eddig hátrányom volt (csúnya ősz hajszálak), most azok adják a szépségét a dolognak. :)
Eddig nagyon elégedett vagyok, bár még csak egy nap telt el.


Készítettem képeket is, az elsőn a végeredmény látható, a másodikon a próbatincs és az eredeti hajszínem összehasonlítása(sajnos esik az eső, így bent is sötét van, jobb képeket nem tudtam csinálni).





7 megjegyzés:

  1. Hűűű nagyon klassz színe lett:) Ügyik vagytok!

    VálaszTörlés
  2. Csini szín, jó lett. Szép vörös karamell. :)

    VálaszTörlés
  3. Húúú, ez tényleg nagyon szép lett! :)))

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon szép! És milyen egészséges a hajad. És nem is látni az őszhajszálakat a próbatincses képen sem. :)

    VálaszTörlés
  5. Ó, nekem személyes kedvencem barnában ez a rézvöröses beütésű! Nagyon klassz szerintem és szép, dúsnak látszik a hajad önmagában is! :)

    VálaszTörlés