2015. augusztus 20., csütörtök

Henna próbatincs- update

Juuuuj!
Fél órája csak a tincset nézegetem....
A hajam barna eredetileg és most már eléggé sok benne az ősz, plusz mintha a barna hajam olyan szürkés árnyalatot vett volna fel.
Na, a próbatincs nagyon cuki vöröses, főleg, ha ráteszem a fejem tetejére, a többi hajamra!
Nagyon tetszik! Most várok vele egy napot, a többi részét holnap csináljuk meg.
Az ősz hajszálaim a legszebbek, azok eléggé élénkek és nagyon különleges az összhatás.
Remélem tartós is lesz a dolog majd.

2 megjegyzés:

  1. Szia Lili,
    örülök, hogy újra itt vagy! :)))
    Sajnálom, hogy pont a nyaralásotokon volt ilyen vacak az idő (egyszer mi egy osztrák nyaralásnál jártunk ugyanígy, ráadásul én sokat szerettem volna ott strandolni), de a lényeg, hogy egy kicsit ki tudtatok kapcsolódni!
    Már kíváncsian várom, milyen lesz a hajad! :)

    VálaszTörlés
  2. Az ősz / szőke hajszálat rézvörösre szokta befogni. Pont attól lesz szép, hogy a hajszálak árnyalatától is függ a henna így nem lesz paróka hatású a hajad, hanem több színből tevődik össze és ettől hat természetesnek.

    Nekem a bőrszínemhez nagyon passzolt mikor hennáztam (sok szeplőm van) és mindenki azt hitte természetes vörös vagyok. Neked is be fog állni úgy 1-2 hét alatt a bőrszínedhez, akkor lesz csak igazán szupi! Később már elég lesz a töveket hennáznod, de ha az egészt átkened újra, attól sem lesz semmi baja a hajad mert ápolni fogja. :)

    Majd fotózd le milyen lett! :)

    VálaszTörlés