2015. augusztus 20., csütörtök

Újra vagyok


Pár napig nem neteztem, nyaraltunk.
Vagyis nyaralásnak lehetett volna jobban nevezni, ha nem romlik el az idő.
Sebaj, az utolsó két hétben 29 fokban ültem végig minden munkanapot az irodában, és már iszonyúan vártam, hogy menjünk Balatonra. Egy napig jó időnk volt, utána esett...
De legalább pihentünk.

És a hotel mellett volt egy Alexandra, ketten, összesen négy könnyvvel gazdagodtunk.
Egy Czeizel Imréről szóló könyvet vettem, már majdnem a legvégéig elolvastam, nagyon jól bele lehet mélyedni.
Én nagyon szerettem őt hallgatni, rengeteg előadását végighallgattam a youtube-on, mostanában pedig letöltöttem tőle párat és a konyhában rádió helyett ő szól.
Tiszta nagy élmény úgy rablóhúst készíteni, hogy közben a költőgéniuszokról mesél nekem valaki.

Henna.
Megérkezett a nyaralás alatt, most a tincspróba alatt írom ezt a bejegyzést.
Nagyon izgulok, félek, hogy milyen lesz, meg, hogy nehogy allergizáljon.
Az illata nekem nagyon bejön, tiszta széna :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése